Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej w Domu Kultury w Żernicy

Gmina Pilchowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-145 Pilchowice, Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 235 65 21, , fax. 32 235 69 38
  • Data zamieszczenia: 2020-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
    Damrota 6
    44-145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 32 235 65 21, , fax. 32 235 69 38
    REGON: 00068785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pilchowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej w Domu Kultury w Żernicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznej w Domu Kultury w Żernicy wraz z robotami odtworzeniowymi. Budynek zlokalizowany jest w Żernicy przy ul. Szafranka 9, na działce o nr ewidencyjnym 678/15. W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich robót związanych z modernizacją instalacji elektrycznej w Domu Kultury w Żernicy, opisanych w dokumentacji projektowej pn.: „Projekt modernizacji instalacji elektrycznej w Domu Kultury w Żernicy”, opracowanej przez firmę KAMBEP Piotr Dyla i Wspólnicy Spółka Jawna, 44-251 Rybnik, ul. Gronowa 27A. Zakres robót obejmuje także roboty odtworzeniowe wraz z kompletnym malowaniem wszystkich pomieszczeń budynku oraz roboty pośrednio i bezpośrednio wynikające z zakresu prowadzonych prac, łącznie z próbami, badaniami i sprawdzeniami wynikającymi z przepisów, wniosków Nadzoru Inwestorskiego bądź też Zamawiającego. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca opracuje wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. Wykonawca dostarczy na pisemną prośbę Zamawiającego wszelkie niezbędne dane do wniosków i rozliczeń finansowych koniecznych z tytułu dodatkowego zewnętrznego współfinansowania inwestycji. Roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie publicznym, w związku z czym Wykonawca zachowa wzmożoną kontrolę bezpieczeństwa robót oraz dostosuje harmonogram robót do pracy obiektu w porozumieniu z zarządcą obiektu. Zakres prac obejmuje: - wymiana przyłącza energetycznego od zacisków prądowych na ścianie budynku do projektowanego złącza ZK/TL1/TL2/WG-p.poż., - wykonanie linii energetycznych zasilających rozdzielnice RW, RG/LU, RG/GOK, RS, - wykonanie instalacji wyłącznika p.poż., - wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego sceny, - wykonanie instalacji gniazd stałych GS 230V i 400V oraz sterowanych GST 230V, - wykonanie instalacji gniazd regulowanych GR, - wykonanie instalacji gniazd DMX, - wykonanie instalacji gniazd RJ45, - wykonanie instalacji gniazd dla zasilania urządzeń akustyki, - wykonanie instalacji zasilania klimatyzatorów, - rozbudowa instalacji gniazd 230V i 400V w pomieszczeniu kuchni. - wykonanie ochrony przed porażeniem oraz ochrony przepięciowej Z zakresu zadania (dokumentacji projektowej) należy usunąć montaż kratownic aluminiowych w ilości 3 sztuk. (pozycje w przedmiarze od 1.2.25 do 1.2.27). W ramach składanej oferty ryczałtowej Wykonawca skalkuluje również następujące roboty: 1. Roboty zabezpieczające. 2. Roboty odtworzeniowe i naprawcze po robotach instalacyjnych. 3. Kompletne odmalowanie wszystkich pomieszczeń wewnętrznych budynku. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją instalacji elektrycznej w Domu Kultury w Żernicy: a) W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. b) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. c) W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale i musi zawierać co najmniej: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych w przypadku ich zaoferowania przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach