Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Szkolnej 1 - Etap 8.

Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl. ogłasza przetarg

  • Adres: 44300 Wodzisław Śląski, ul. Szkolna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 554 056 , fax. 324 554 056
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl.
    ul. Szkolna 1
    44300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 324 554 056, fax. 324 554 056
    REGON: 27667138700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ekonomik.bip.powiatwodzislawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Szkolnej 1 - Etap 8.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Szkolnej 1 - Etap 8. 2. Zakres robót przedmiotu zamówienia – etapu 8, obejmuje: 1) roboty elektryczne: a) instalacja rozdzielnic elektrycznych budynku (wraz z doborem linii WLZ), b) instalacja oświetlenia podstawowego, nocnego i zewnętrznego budynku, c) instalacja gniazd wtykowych 1-fazowych i 3-fazowych, d) instalacje przeciwpożarowe: - oświetlenie ewakuacyjne dróg ewakuacyjnych, - przyciski przeciwpożarowego wyłącznika prądu, e) instalacja uziemiająca i wyrównywania potencjałów, f) instalacja okablowania strukturalnego, g) instalacja telefoniczna, h) instalacja radiowęzła szkolnego, i) instalacja alarmowa (SSWIN), j) instalacja monitoringu wizyjnego (CCTV), k) instalacja dzwonków szkolnych. 2) roboty budowlane: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty murarskie – wymiana nadproży, powiększenie otworów drzwiowych, c) roboty tynkarskie, d) roboty malarskie, e) roboty stolarskie – zabudowa nowych drzwi. Roboty prowadzone będą przy obiekcie czynnym – w placówce oświatowej. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 500 000,00 złotych ważną na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z tytułu wskazanego w zdaniu poprzedzającym oraz przedkładania potwierdzonych kserokopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeśli odpowiedzialność ubezpieczyciela wynikająca z zawartej umowy ubezpieczenia nie obejmuje całego okresu wykonywania niniejszej umowy lub szkód powstałych lub ujawnionych w okresie odpowiedzialności wykonawcy na podstawie niniejszej umowy. 2) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie, 3) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminów wykonania całego przedmiotu umowy, 4) wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 5) poniesienie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy. 4. Zamawiający umożliwi wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na obiekcie w celu zdobycia dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium powinno zostać wniesione na zasadach określonych w SIWZ, dział I - Instrukcja dla wykonawców, rozdział X - Wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w zakresie ppkt 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp). 2) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 8 i 9 rozdziału XII SIWZ) - dokument należy złożyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach