Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej, naprawa pokrycia dachu i wymiana okien w chatce studenckiej na Pietraszonce w Istebnej Oznaczenie sprawy: OZ/B/96/JC/09

Politechnika Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
    ul. Akademicka 2A 2A
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej, naprawa pokrycia dachu i wymiana okien w chatce studenckiej na Pietraszonce w Istebnej Oznaczenie sprawy: OZ/B/96/JC/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 - Modernizacja instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z tablicami rozdzielczymi i instalacji odgromowej (CPV: 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne) Zadanie 2 - Naprawa pokrycia dachu z obróbką blacharską oraz wymiana okien drewnianych (CPV: 45.26.00.00-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne, 45.42.11.30-4 Instalowanie drzwi i okien) Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym m. in. wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Termin wykonania dla zadania 1 i 2: do 16 tygodni (112 dni) od dnia podpisania umowy. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane, których wartość zbilansowana w ramach przedmiotowego obiektu (z uwzględnieniem przewidzianych zamówień uzupełniających) przekracza wartość 14.000 Euro i nie przekracza 5.150.000 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 112 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca) 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt. 1 ustawy. 3. Dysponowanie potencjałem, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez: dysponowanie przez Wykonawcę osobami (minimum 1 osobą z każdej branży) posiadającymi: (dla zadania 1 i 2) a) Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, i wpisanymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, (dla zadania 1) b) Kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach dozoru (D): - urządzenia i instalacje elektryczne o napięciu do 1 kV potwierdzone przez SEP lub inną uprawnioną instytucję. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń, dokumentów i załączników (określonych w nw. pkt. 1.1.-4.2.) potwierdzających spełnienie ww. warunków lub złożenia ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy). Warunki przedmiotowe (warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 5. Zaoferowanie ceny, okresu gwarancji, terminu realizacji itd. 6. Wycena przedmiotu zamówienia. 7. Potwierdzenie spełnienia minimalnych parametrów technicznych oraz wymagań dotyczących rozwiązań równoważnych. Zamawiający dokona sprawdzenia i oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników potwierdzających ww. wymagania lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował: - odrzuceniem oferty na mocy art. 89. ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt. B 5.1.-6.1. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował odrzuceniem oferty na mocy art. 89 ust.1 ustawy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy w zakresie nw.pkt. 7.1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1. Oświadczenie. 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu czynności wykonywanych przez te osoby 3.2. Kopie uprawnień budowlanych i świadectw kwalifikacyjnych. 3.3. Kopie zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu. 4.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 5.1. Oferta Cenowa 6.1. Szczególowy kosztorys ofertowy, zawierającą w każdej pozycji całkowitą wartość wraz z narzutami oraz całkowitą cenę jednostkową wraz z narzutami. 7.1. Katalogi lub opisy techniczne dotyczące oferowanych równoważnych materiałów, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego - w języku polskim. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa stosowne wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2009 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r. z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach