Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej i AKPiA kotła WRm30 w ZC Piast w Bieruniu. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Modernizacja kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego w ZC Piast w Bieruniu, należącego do NSE sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013. Umowa nr UDA-RPSL.05.03.00-00-152/11-00 z dnia 24.12.2012 r.

Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-620 Brzeszcze, ul. A. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7373100 do 105 , fax. 032 7373105
  • Data zamieszczenia: 2013-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o.
    ul. A. Mickiewicza 2 2
    32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie
    tel. 032 7373100 do 105, fax. 032 7373105
    REGON: 27310647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nse.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej i AKPiA kotła WRm30 w ZC Piast w Bieruniu. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Modernizacja kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego w ZC Piast w Bieruniu, należącego do NSE sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013. Umowa nr UDA-RPSL.05.03.00-00-152/11-00 z dnia 24.12.2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja instalacji elektrycznej i AKPiA kotła WRm30 w ZC Piast w Bieruniu. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Modernizacja kotła WRm30 i odpylacza elektrostatycznego w ZC Piast w Bieruniu, należącego do NSE sp. z o.o. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013. Umowa nr UDA-RPSL.05.03.00-00-152/11-00 z dnia 24.12.2012 r.. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego projektem pt. Kocioł WRm-30 projekt elektryczny i AKPiA, nr projektu 1/DZP/2012 opracowanym przez firmę APP Controls Piotr Pasierowski, 87-890 Lubraniec ul. Kościuszki 37, modernizacji instalacji elektrycznej i AKPiA kotła WRm30 w Zakładzie Ciepłowniczym Piast w Bieruniu, oraz wykonanie innych prac związanych z powyżej opisanym przedmiotem zamówienia. Zamawiający, po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu, prześle na wskazany adres e-mail Wykonawcy opracowaną i zatwierdzoną przez UDT dokumentację tj. projekt pt. Kocioł WRm-30 projekt elektryczny i AKPiA, nr projektu 1/DZP/2012, w formacie PDF. We wszystkich miejscach opisu przedmiotu zamówienia ujętych w dokumentacji projektowej i SIWZ, gdzie Zamawiający poprzez nazwy i oznaczenia wskazuje producenta, pochodzenie materiału, urządzenia i sprzęt - dopuszcza się złożenie oferty równoważnej. Za równoważne materiały, urządzenia i sprzęt Zamawiający uzna te, które posiadają skład fizykochemiczny, parametry jakościowo-techniczne nie gorsze od wskazanych. Zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm., Zamawiający, powołując się na oznaczenie normy, dopuszcza normalizację, specyfikacje techniczne, równoważne wskazanym w kolejności ważności zastosowania w wskazanym art. 30 ust 1 ww. ustawy PZP. W tym przypadku, gdy Wykonawca powoła się na system jakościowy równoważny, po jego stronie leży wykazanie dowodu równoważności. Wszelkie koszty związane z ewentualnym wprowadzeniem powyższych zmian np. ponowne zatwierdzenie UDT ponosi Wykonawca. Materiały równoważne wymagają uzyskania zgody autorów dokumentacji projektowej na ich zastosowanie. Materiały, urządzenia wskazanie w projekcie zostały zaproponowane dla ujednolicenia układu automatyki z innymi zmodernizowanymi kotłami w ZC Piast. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Demontaż wszystkich urządzeń/aparatury kontrolno- pomiarowej kotła; Demontaż kabli sterowniczych dla wszystkich urządzeń i aparatury kontrolno-pomiarowej kotła; Prefabrykacja, dostawa, montaż nowej rozdzielnicy AKPiA kotła; Prefabrykacja, dostawa, montaż nowej rozdzielni siłowej kotła; Dostawa, montaż aparatury kontrolno pomiarowej kotła; Dostawa, montaż kabli sterowniczych dla aparatury kontrolno-pomiarowej i wszystkich urządzeń kotła; Dostawa, montaż nowych tras kablowych dla kabli siłowych i sterowniczych; Dostawa, montaż kabli siłowych dla wszystkich napędów i urządzeń kotła; Dostawa sterownika i panela operatorskiego Siemens; Wykonanie oprogramowania sterownika zgodnie z algorytmem działania automatyki zabezpieczającej; Uzgodnienie i wykonanie układu sterowania elektrofitra kotła WRm 30 w części sterownika i panela operatorskiego z firmą Elwo S.A. Pszczyna; Pomiary elektryczne, (pomiary izolacji i ochrony przeciwporażeniowej); Rozruch kotła przy udziale Pracowników Zamawiającego i Firmy Elwo S.A. Pszczyna (wykonawcy instalacji odpylania); Odbiór przez UDT wykonanej instalacji AKPiA kotła; Inne prace nie wymienione w opisie niezbędne do uruchomienia kotła zgodnie z projektem 1/DZP/2012. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa - nr projektu 1/DZP/2012, oraz załączniki nr 8, 9 i 9A do SIWZ tj. Projekt umowy, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i Wymagania Zamawiającego dotyczące pomiarów i aparatury obiektowej AKPiA. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu następujące dokumenty: deklaracje zgodności z normą dla dostarczonych materiałów i urządzeń, karty gwarancyjne dla dostarczonych urządzeń, dokumentacje techniczno ruchową (DTR), instrukcję obsługi dla dostarczonych urządzeń w języku polskim, kopię programu dla sterownika i panela operatorskiego na dowolnym nośniku, dokumentację powykonawczą jeżeli nastąpią zmiany, instrukcji sterownia kotłem dla pracowników obsługi, protokół odbioru instalacji AKPiA przez UDT, protokół z rozruchu próbnego kotła, protokół ze szkolenie pracowników obsługi. Gwarancja: Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i materiały stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zakład Ciepłowniczy Piast w Bieruniu, 43-155 Bieruń, ul. Granitowa 16. Zamawiający przed złożeniem oferty umożliwi Wykonawcy zapoznanie się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia objętego przetargiem, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. Inne wymagania: Wykonawca jest wytwórcą i posiadaczem odpadów powstałych w wyniku wykonywania niniejszego zamówienia (art. 3 ust. 1 pkt 19 i 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach, Dz. U. 2013.21) z wyłączeniem odpadu o kodzie17 04 05 żelazo i stal - złom stalowy i rury, którego wytwórcą i posiadaczem jest Zamawiający. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do załadunku i wywiezienia z terenu budowy wszelkich odpadów (za wyjątkiem złomu z metali) powstałych w wyniku wykonywania niniejszego zamówienia lub pozostałych po jej wykonaniu, oraz przekazania ich uprawnionym podmiotom z zachowaniem obowiązujących wymogów z zakresu gospodarki odpadami, wynikających z ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013.21). Wykonawca przekaże Zamawiającemu, jako potwierdzenie prawidłowego postępowania z odpadami, kopie kart przekazania wszystkich wywiezionych z terenu budowy odpadów o których mowa w zdaniu poprzednim. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do transportu i składowania w wyznaczonym miejscu w obrębie budowy odpadu o kodzie 17 04 05 żelazo i stal - złom stalowy i rury. Załadunkiem i wywiezieniem tego odpadu zajmie się firma przerobu złomu na zlecenie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM. Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). II. FORMA WADIUM. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM. 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w Rozdziale VI podrozdział I ust. 1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego 83 1050 1070 1000 0023 5400 2863. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: Wadium w postępowaniu na Modernizacja instalacji elektrycznej i AKPiA kotła WRm30 w ZC Piast w Bieruniu, znak sprawy: PNU 8/2013. 2. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Dowód wniesienia wadium musi być dołączony do oferty. 4. Z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie o okolicznościach stanowiących podstawę do żądania wypłaty należności. 5. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. IV. ZWROT WADIUM. 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 2 podrozdziału V poniżej. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. V. ZATRZYMANIE WADIUM. 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił zawarcia umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nse.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach