Przetargi.pl
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z przebudową kotłowni wodnej c.o. opalanej gazem ziemnym w budynku przy ul. Niegłowickiej 174 w Jaśle

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4486311 , fax. 013 4486360
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12 12
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4486311, fax. 013 4486360
    REGON: 37044030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z przebudową kotłowni wodnej c.o. opalanej gazem ziemnym w budynku przy ul. Niegłowickiej 174 w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z przebudową kotłowni wodnej c.o. opalanej gazem ziemnym w budynku przy ul. Niegłowickiej 174 w Jaśle. Instalację należy wykonać z rur miedzianych bez szwu, łączonych przez lutowanie miękkie. Jako elementy grzejne zastosowano grzejniki stalowe płytowe typu PURMO. Całkowita pojemność instalacji wynosi 642 m3. Obliczeniowa moc cieplna instalacji wynosi 106 kW. Dla zabezpieczenia zapotrzebowania mocy cieplnej na cele grzewcze dobrano kocioł wodny żeliwny typu Buderus Logano G 334 X o mocy znamionowej 110 kW opalany gazem ziemnym. a/ Roboty należy wykonać zgodnie z technologią, zakresem określonym w przedmiarach robót (zał. Nr 5 do SIWZ), projekcie budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. b/ Okres gwarancji: 36 miesięcy. c/ Roboty należy prowadzić z zachowaniem obowiązujących norm i przepisów oraz sztuką budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b/ wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegające na modernizacji, budowie, remoncie lub przebudowie instalacji centralnego ogrzewania o wartości nie mniejszej niż brutto 180 000,00 zł oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). c/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia d/ spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Sposób oceny spełniania w/w warunków: Oferta winna być przygotowana zgodnie z pkt. 10 i posiadać komplet dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. 6 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą < spełnia - nie spełnia >. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń dostarczanych przez wykonawcę. 1) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Oświadczenie o akceptacji szczegółowych warunków zamówienia określonych w SIWZ. 6) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminach określonych w art. 94 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na warunkach określonych w projekcie umowy /zał. Nr 4 do SIWZ/. Uwaga: Oświadczenia od 1 do 6 wg zał. Nr 2 do SIWZ. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 8) Kopie uprawnień i kopie zaświadczenia przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika robót budowlanych. 9) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, remoncie lub przebudowie instalacji centralnego ogrzewania o wartości nie mniejszej niż brutto 180 000,00 zł (wykaz wg zał. Nr 3 do SIWZ) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Należy uwzględnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5 ppkt. c/ SIWZ. 11) Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót, stanowiący załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 12) Wykonawcy występujący wspólnie: Każdy z wykonawców występujących wspólnie jest zobowiązany dołączyć do oferty wszystkie wymagane dokumenty celem potwierdzenia warunków uprawniających każdego z nich oddzielnie do ubiegania się o zamówienie publiczne. Należy również dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnictwo do reprezentowania i ewentualnie do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja między zamawiającym a wykonawcami występującymi wspólnie będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawcy występujący wspólnie przedłożą umowę regulującą ich współpracę. UWAGA: wszystkie oświadczenia i kserokopie dokumentów muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy składającej ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną