Przetargi.pl
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wodnego w budynku Teatru Lalek w Olsztynie przy ul. Głowackiego 17

Olsztyński Teatr Lalek ogłasza przetarg

  • Adres: 10-447 Olsztyn, ul. Głowackiego 17
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 538 70 38 , fax. 0-89 538 70 28
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Olsztyński Teatr Lalek
    ul. Głowackiego 17 17
    10-447 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 538 70 38, fax. 0-89 538 70 28
    REGON: 51138468600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrlalek.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wodnego w budynku Teatru Lalek w Olsztynie przy ul. Głowackiego 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania wodnego w budynku Teatru Lalek w Olsztynie przy ul. Głowackiego 17, zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 4000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu, tj. modernizacja, remont lub montaż instalacji centralnego ogrzewania. 1.3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Kierownik Budowy musi posiadać: pięcioletnie doświadczenie w zakresie robót o równoważnym charakterze i złożoności, co przedmiot niniejszego przetargu, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze Kierownika; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 44 ustawy Pzp Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz następujące dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców (wg Załącznika nr 3 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 1.3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty informację na temat osoby, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy sporządzoną na załączniku, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował (a nie dysponuje w danej chwili). Uprawnienia budowlane Kierownika Budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 4) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 1.5. Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrlalek.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach