Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 620 471
- Data zamieszczenia: 2020-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483 620 471
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w II L.O. im. M. Konopnickiej przy ul. Kusocińskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w II L.O. im. M. Konopnickiej przy ul. Kusocińskiego w Radomiu. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zdemontowanie istniejącej instalacji c.o. i zastąpienie jej nową instalacja centralnego ogrzewania. 2) ogrzewanie dwururowe, wodne, pompowe z rozdziałem dolnym, system zamknięty. Wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z otuliną o dł. ok. 1.745 mb; Przewidziano odpowietrzniki automatyczne miejscowe, Rury stalowe na całej długości – poziomy rozprowadzające izolować otulinami z wełny mineralnej i w płaszczu ochronnym z folii aluminiowej. 3) grzejniki stalowe płytowe w ilości ok. 131 szt.; wraz z zaworami termostatycznymi oraz zaworami powrotnymi 4) wszelkiego rodzaju przebicia oraz miejsc za grzejnikami wymagają uzupełnienia naprawy tj. zabetonowania i zamurowania oraz szpachlowania z x2 malowaniem. Uwaga 1: Po stronie Wykonawcy pozostaje zagospodarowanie we własnym zakresie materiałów z demontażu (np. starych grzejników i instalacji) - ewentualne przychody z tego tytułu Wykonawca winien skalkulować w cenie ofertowej; Uwaga 2: Prowadzenie robót wymaga uzgodnienia z Dyrektorem szkoły w związku z wykonywaniem prac w czynnym budynku. Ze względu na przeprowadzany w szkole egzamin maturalny, w miesiącu maju, roboty budowlane mogą być prowadzone wyłącznie po uzyskaniu zgody dyrekcji placówki. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. UWAGA: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uporządkowanie terenu po budowie, 3) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty instalacyjne, prace demontażowe, montażowe oraz prace wykończeniowe, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SVA/U/4620-5/2024 Remont kotłowni gazowej wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazowej w budynku nr 112 na terenie kompleksu wojskowego w m. Żurawica
Dodano: 2024-02-07 - Modernizacja instalacji ogrzewania w Składnicy w Niemcach
Dodano: 2023-08-03 - Przebudowa kotłowni c.o. w budynku Szkoły Podstawowej w Łęgu Przedmiejskim
Dodano: 2023-07-18 - „ Modernizacja systemu grzewczego i wymiany węzła cieplnego w budynkach przed ul. 11-go Listopada w Wyszkowie” dla zad. inwest. pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Przedszkola nr 7”
Dodano: 2023-06-27 - Modernizacja instalacji ogrzewania w Składnicy w Niemcach
Dodano: 2023-06-16 - Wymiana grzejników c.o. w budynku Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
Dodano: 2023-05-26 - SVA/U/4620-2/2023 Montaż instalacji c.o. wraz z węzłem cieplnym w budynku nr 15 na terenie obiektu wojskowego przy ul. Koszary w Zamościu.
Dodano: 2023-03-22 - 485/2022 Likwidacja palenisk na paliwo stałe oraz budowa instalacji gazowej, c.o. i c.w.u. w budynku mieszkalnym przy ul. Drozdowej 5 m 1,2,3,4,5,6,7 w Warszawie – według dokumentacji projektowej.
Dodano: 2022-08-18 - Wymiana rozdzielaczy instalacji CO wraz z robotami towarzyszącymi w Węgorzewie przy ul. Jan Pawła II 8 i 10
Dodano: 2022-07-20 - Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza w Nowym Dworze Mazowieckim - wykonanie instalacji c.o. w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych na terenie osiedla Centrum
Dodano: 2021-02-25