Przetargi.pl
MODERNIZACJA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ODDZIAŁU ZUS W ZIELONEJ GÓRZE PRZY ULICY KUPIECKIEJ 65

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3294200 , fax. 068 3244213
  • Data zamieszczenia: 2012-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
    ul. Kupiecka 65 65
    65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3294200, fax. 068 3244213
    REGON: 00001775600141
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU ODDZIAŁU ZUS W ZIELONEJ GÓRZE PRZY ULICY KUPIECKIEJ 65
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynku oddziału ZUS w Zielonej Górze przy ulicy Kupieckiej 65, polegającej w szczególności na: a. wymianie instalacji oraz grzejników wraz z montażem zaworów termostatycznych; b. wykonaniu nowych rozdzielaczy w pomieszczeniu węzła cieplnego. Przedmiot zamówienia wykonany ma być na podstawie dokumentacji technicznej, w której został określony zakres i sposób wykonawstwa. Nowe rurociągi zaprojektowano jako instalację dwururową z rozdziałem dolnym z rur miedzianych. We wszystkich pomieszczeniach zaprojektowano grzejniki stalowe-płytowe, zasilane z boku. Przy grzejnikach zaprojektowano zawory termostatyczne z nastawą wstępną w wykonaniu standardowym. Odpowietrzenie instalacji będzie realizowane przez zawory automatyczne z kulkowymi zaworami odcinającymi, a także przez ręczne zawory odpowietrzające montowane standardowo na grzejnikach. Przewody prowadzone pod stropem w piwnicy oraz piony należy izolować termicznie izolacją prefabrykowaną z pianki polietylenowej. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 2. Warunki realizacji: 1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z własnych materiałów i urządzeń oraz przy wykorzystaniu własnego sprzętu i narzędzi. Materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994. Prawo Budowlane. Wszelkie stosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać Polskim Normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności lub deklarację zgodności. 2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wykonanie robót niezgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami prawa budowlanego. 4) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót. 5) Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień narażających użytkowników budynku na szkody. 6) Przed przystąpieniem do prac i w trakcie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do: ­ zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom, ­ zainstalowania kontenera na składowanie gruzu i sukcesywne jego wywożenie na wysypisko, ­ przeszkolenia pracowników realizujących zadania pod względem bhp i ppoż., 7) Tam, gdzie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach składających się na wyżej przywołany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie użyte przez Wykonawcę elementy równoważne oferowanym do instalacji muszą prawidłowo współpracować ze źródłami zasilania wyspecyfikowanymi w Dokumentacji Technicznej. 8) Ilości robót podane w przedmiarze robót mogą ulec zmianie, natomiast ceny jednostkowe robót zaproponowane w ofercie nie mogą ulec zmianie. 9) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu - terenu, objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót i warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. 10) Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. 11) Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu w uzgodnionym wcześniej terminie po uprzednim kontakcie telefonicznym: ­ z p. Ewą Piotrowską - tel. 68 455 90 37 w godz. od 7:00 - 15:00 (poniedziałek - piątek), ­ z p. Tomaszem Marczewskim, tel. 68 455 90 38 w godz. od 7:30 - 11:00 (poniedziałek - piątek). 12) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji, jako następstwo wizji lokalnej terenu robót objętego mniejszym zamówieniem. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 13) Roboty będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócić pracy w budynku ZUS. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane poza godzinami pracy urzędu, a więc po godz. 15:00 i dni ustawowo wolne od pracy. 14) Planowane rozpoczęcie robót - 20 kwietnia 2012 r. - termin może ulec zmianie ze względu na przedłużony sezon grzewczy. 15) W czasie wykonywania robót miejsce prac należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń mienia oraz wypadków z udziałem ludzi. 16) Wykonawca zapewni kierownictwo robót budowlanych osobie z uprawnieniami budowlanymi odpowiednimi do kierowania robotami w specjalności sanitarno - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji c.o. lub konstrukcyjno-budowlanej. 17) Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisanie protokołu odbioru końcowego robót wykonanych bezusterkowo. 18) Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia na okres 36 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji określa Dokument gwarancyjny - stanowiący załącznik do SWIZ. 19) Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego. 20) Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom (w tym również podmiotom, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 19.700,00 PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy siedemset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach