Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
- Data zamieszczenia: 2019-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
Plonów 22/I
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 291 79 22
REGON: 27681549000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania obejmująca przebudowę grupowego wymiennikowego węzła cieplnego i sieci cieplnej niskoparametrowej wraz z wykonaniem pomieszczenia dla archiwum zakładowego w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu w formule „zaprojektuj i wybuduj” z nadzorem autorskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji centralnego ogrzewania obejmująca przebudowę grupowego wymiennikowego węzła cieplnego i sieci cieplnej niskoparametrowej wraz z wykonaniem pomieszczenia dla archiwum zakładowego w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu, w formule „zaprojektuj i wybuduj” z nadzorem autorskim. Załącznikiem do opisu przedmiotu jest: - Program Funkcjonalno Użytkowy, - analiza gospodarki cieplnej wraz z erratą, - rozwinięcie instalacji c.o. w budynku administracyjno-biurowym, - plan sytuacyjny, - rzut kondygnacji budynku administracyjno-biurowego, - umowa kompleksowa na dostawę ciepła, - mapa zasadnicza. Opis przedmiotu zamówienia: 1 Wykonanie inwentaryzacji istniejącej wymiennikowni i węzła cieplnego w budynku magazynu wraz ze sporządzeniem bilansu OZC (Ogólnego Zapotrzebowania Ciepła) dla obiektów zaplecza. 2. Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych na wymianę zewnętrznej sieci niskoparametrowej, wymianę – przebudowę wymiennika ciepła wraz z przebudową pomieszczenia wymiennikowni oraz budowę pomieszczenia dla potrzeb archiwum zakładowego z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie Prawo budowlane( t. j. Dz.U. 2018 poz. 1202 tekst jednolity) oraz ustawie Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2018 poz. 1986 tekst jednolity), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j. Dz. U. 2015. poz. 1442 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz. U. 2013. poz. 1129), Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2003 nr 169 poz. 1650 z późn. zm.). Wszystkie rozwiązania projektowe muszą być ponadto uzgodnione z Zamawiającym. 3. Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich. 5. Wykonanie wersji elektronicznej ww. opracowań na płycie CD– pliki scalone w formacie PDF oraz przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie PDF. 6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 7. Uzyskanie do projektu budowlanego uzgodnień, pozwoleń lub opinii innych organów wymaganych przepisami. 8. Wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z zaprojektowaną i uzgodnioną dokumentacją projektowo-kosztorysową, obejmującego: • przebudowę zewnętrznej sieci niskoparametrowej na sieć preizolowaną, • przebudowę grupowego jednofunkcyjnego węzła wymiennikowego, • przebudowę pomieszczenia wymiennikowni obejmującą wymurowanie ściany oddzielającej i wejścia z zewnątrz, • przebudowę części pomieszczenia wymiennikowni z przeznaczeniem na archiwum zakładowe wraz z jego powiększeniem poprzez przesunięcie wewnętrznej ściany nienośnej oraz wykonaniem wejścia z zewnątrz, • wykonanie instalacji elektrycznej, oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, ogrzewania i klimatyzacji w pomieszczeniu przeznaczonym dla archiwum zakładowego, 9. Przekazanie wymaganych dokumentów koniecznych do użytkowania, przeszkolenie użytkownika w zakresie podstawowej obsługi. 10. Usługa serwisowa w okresie gwarancyjnym – wymagany czas realizacji na usuniecie awarii – 24 godziny od momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest do podania formy zgłoszenia i potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia z podaniem osób odpowiedzialnych za potwierdzenie zgłoszenia ich nr telefonów, faksów i poczty elektronicznej. 11. Nadzór autorski nad realizacją zamówienia na etapie II i III. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku: zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosowne pełnomocnictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie programów funkcjonalno-użytkowych dla budowy chodników
Dodano: 2024-03-22 - Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego na potrzeby dofinansowania Projektu pn. „Rozwój zeroemisyjnej mobilności nad Jeziorem Żywieckim i Międzybrodzkim”
Dodano: 2024-03-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie instalacji wentylacji i termoizolacji budynku przy ul. Sienkiewicza 106b”
Dodano: 2023-12-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku położonego przy ul. Jagodowej 8 na lokale mieszkalne”
Dodano: 2023-12-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku niemieszkalnego przy ul. Andersa 16”
Dodano: 2023-12-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku przy al. Bielskiej 128 w Tychach”
Dodano: 2023-10-31 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku położonego przy ul. Jagodowej 8 na lokale mieszkalne”
Dodano: 2023-10-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku niemieszkalnego przy ul. Andersa 16”
Dodano: 2023-08-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku niemieszkalnego przy ul. Andersa 16”
Dodano: 2023-08-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zad. inwestycyjnego: „Adaptacja części budynku biurowego położonego przy ul. Orzeszkowej 15 i al. Jana Pawła II 40 z przeznaczeniem na lokale mieszkalne”
Dodano: 2023-08-09