Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-530 Szczecin, ul. Matejki 22
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78 , fax. 91 459 65 76
- Data zamieszczenia: 2016-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
ul. Matejki 22 22
70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, fax. 91 459 65 76
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Inspektoratu ZUS w Pyrzycach przy ul. Sportowej 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku Inspektoratu ZUS w Pyrzycach zawartych w projektach budowlano wykonawczych oraz przedmiarach robót przedstawiających elementy robót objęte projektem termomodernizacji budynku. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: zakres robót budowlanych i instalacyjnych który przedstawiają następujące opracowania projektowe: 1)Projekt budowlano-wykonawczy - architektura. 2)Projekt budowlano-wykonawczy - konstrukcja. 3)Projekt budowlano-wykonawczy - instalacje sanitarne. 4)Projekt budowlano-wykonawczy - instalacje elektryczne. 5)Projekt budowlano-wykonawczy - teletechnika. 6)Projekt budowlano-wykonawczy - SSP. 7)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: a.Budowlane. b.Instalacje elektryczne. c.Instalacje teletechniczne. d.Instalacje sanitarne. e.Instalacje sygnalizacji pożaru. 8)Przedmiary robót, branże: a.Budowlane. b.Instalacje elektryczne. c.Instalacje teletechniczne. d.Instalacje sanitarne. e.Instalacje sygnalizacji pożaru. 9)Składający ofertę wyceni i ujmie w cenie oferty następujące pozycje nieujęte w przedmiarach robót, załączonych do dokumentacji projektowej tj. : - biały montaż w toalecie dla niepełnosprawnych tj.: a.baterie umywalkowe - o 2 szt. więcej, b.umywalki - o 2 szt. mniej, c.zlewozmywaki - o 2 szt. więcej, d.baterie zlewozmywakowe - uwzględnić 4 szt. - montaż rolet ograniczających przenikanie promieni słonecznych typu refleksol w oknach od strony południowo-zachodniej, południowej i południowo-wschodniej (poza roletami zewnętrznymi antywłamaniowymi zamontowanymi w oknach na parterze), stosując analogiczne rozwiązania techniczne i sposób montażu, co przy roletach antywłamaniowych. Wykonawca powinien uwzględnić (podać i wycenić) ww. pozycje w kosztorysie ofertowym załączonym do formularza oferty. Oferty równoważne Wszystkie znaki towarowe, nazwy własne producentów lub inne, określające pochodzenie a występujące we wskazanych wyżej opracowaniach służą jedynie opisowi przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako wymagane (określają minimalne wymagane parametry jakościowe i cechy użytkowe). Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza przy realizacji niniejszego zamówienia zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach, zawartych w dokumentacji postępowania. Warunki i termin wykonania zamówienia: 1)Przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2)Za dzień zakończenia realizacji przedmiotu umowy uważa się dzień podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego. 3)Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy, w tym termin rozpoczęcia prac będzie zawierał harmonogram rzeczowo-finansowy ustalony przez strony, uzgodniony w terminie do 7 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy, który będzie zawierał wykonanie robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 30 000 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przyspieszony termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowę budynku w Ośrodku Kolonijno-Szkoleniowym w Lubinie (k, Międzyzdrojów) ul. Główna 7, stary hotel, polegającą na dobudowie ewakuacyjnej klatki schodowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa lokali mieszkalnych położonych w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont segmentu środkowego Przedszkola nr 1 w Dębnie
Dodano: 2016-07-27 - Remont tarasów wraz z wykonaniem nowej izolacji pionowej ścian piwnic oraz ociepleniem ścian zewnętrznych w części budynku Przedszkola Publicznego Nr 72 przy ul. Felczaka 14 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Remont pomieszczeń internatu na I piętrze oraz przebudowa sanitariatów etap I w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 4 im. Armii Krajowej przy ul. Kusocińskiego 3, 70-237 Szczecin
Dodano: 2016-07-19 - Remont węzłów sanitarnych, wymiana okładzin ściennych, wykonanie instalacji elektrycznej - oświetlenie ewakuacyjne, wymiana drzwi ewakuacyjnych, likwidacja łatwopalnej obudowy ścian na holu głównym, remont pomieszczeń Oddziału Wczesnego Wspomagania Dzieci z Autyzmem, wykonanie dodatkowego hydrantu w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Arciszewskiego 20 w Kołobrzegu
Dodano: 2016-07-18 - Remont klatki schodowej w budynku Urzędu Gminy Postomino
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja pomieszczeń placówek miejskich: Zadanie nr 1 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Ratusza, Zadanie nr 2 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Straży Miejskiej, Zadanie nr 3 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Orzekania o Niepełnosprawności
Dodano: 2016-07-15 - Remont budynku nr 16 zlokalizowanego przy al. Żołnierza 37, 73-110 Stargard
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu budynku Oddziału Zamiejscowego ZCDN przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22 w Świnoujściu
Dodano: 2016-07-12