Przetargi.pl
„Modernizacja infrastruktury użyteczności publicznej w Polance Wielkiej, w tym dostępna przestrzeń publiczna w Urzędzie Gminy Polanka Wielka.”

Gmina Polanka Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-607 Polanka Wielka, Długa 61
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8488008 , fax. 33 8488009
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polanka Wielka
    Długa 61
    32-607 Polanka Wielka, woj. małopolskie
    tel. 33 8488008, fax. 33 8488009
    REGON: 072181882
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanka-wielka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja infrastruktury użyteczności publicznej w Polance Wielkiej, w tym dostępna przestrzeń publiczna w Urzędzie Gminy Polanka Wielka.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania (inwestycji) pn.: „Modernizacja infrastruktury użyteczności publicznej w Polance Wielkiej”, zw. dalej „przedmiotem zamówienia”. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca wykonanie robót budowlanych wraz z nierozerwalnie z nimi związanymi usługami i dostawami składających się na remont budynku Urzędu Gminy w Polance Wielkiej – ul. Długa 61 oraz remont w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Polance Wielkiej – ul. Długa 14 oraz ul. Długa 175 w Polance Wielkiej w podziale na zakres podstawowy i zakres opcjonalny („opcja”).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent jest zobligowany wnieść wadium w wysokości 35 000,00 zł zgodnie z zasadami opisanymi w SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: TAKb)uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa ww. warunku.c) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł.d) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:w obszarze doświadczenia zawodowego: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca legitymował się doświadczeniem w zakresie robót budowlanych, tj. wykonał co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem co najmniej przebudowę (modernizację) lub remont budynku usługowego lub użyteczności publicznej o pow. użytkowej nie mniejszej niż 200m2 - każdaw obszarze kwalifikacji zawodowych: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia osobę / osoby posiadające:- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych,- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeńZamawiający dopuszcza połączenie ww. uprawnień u jeden osoby w zakresie określonej specjalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach