Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury społecznej w Dobrym Mieście

Gmina Dobre Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, Warszawska 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896153939 , fax. 896161443
  • Data zamieszczenia: 2024-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre Miasto
    Warszawska 14
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896153939, fax. 896161443
    REGON: 510743657
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobremiasto.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury społecznej w Dobrym Mieście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. modernizacja infrastruktury społecznej w Dobrym Mieście.2. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr geod. 86/22 obręb 1 miasta Dobre Miasto, gmina Dobre Miasto.3. Przedmiot umowy obejmuje rozbudowę budynku Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście przy ul. Warszawskiej 14. Rozbudowę zaplanowano w formie trzykondygnacyjnej bryły na planie prostokąta przylegającej do południowo-wschodniej ściany budynku urzędu i połączonej z nim funkcjonalnie. Powierzchnia zabudowy budynku: 116,16 m²; powierzchnia użytkowa 254,12 m². Budynek dostosowany zostanie do potrzeb osób niepełnosprawnych, znajdą w nim miejsce pomieszczenia biurowe, pomieszczenia na archiwa i sala narad. Obecnie Urząd Miejski funkcjonuje w dwóch budynkach, z których jeden jest pochodzącym z 1910 roku domkiem jednorodzinnym zaadoptowanym po wojnie na potrzeby Komisariatu Milicji, a w 2002 na potrzeby Urzędu Miasta. Jest to budynek o powierzchni 210 m2, znajdujący się w bardzo złym stanie technicznym, niespełniającym obecnych standardów i niedostępnym dla osób niepełnosprawnych. Jest to budynek wymagający kapitalnego remontu, którego wysokie koszty oraz ograniczenia technologiczno-architektoniczne charakterystyczne dla tego obiektu stawiają pod znakiem zapytania jego racjonalność. Znalezienie odpowiedniego lokum dla funkcjonujących w tym budynku referatów jest koniecznością chwili. Rozbudowa istniejącego budynku oraz skupienie w nim wszystkich referatów, dostosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych w znaczącym stopniu podniesie jakość służącej mieszkańcom infrastruktury społecznej. Osobną korzyścią będzie poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta.4. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 9 do SWZ. 5. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z dokumentacją projektową wraz z STWiORB, dokumentacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z ofertą wykonawcy, z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym umową. Dokumenty, o których mowa wyżej stanowią integralną część umowy i należy je traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Jeżeli warunki w poszczególnych dokumentach są różne, to będą stosowane wymagania bardziej rygorystyczne.6. Inwestycję, należy prowadzić pod stałym nadzorem uprawnionego geodety.7. Zamawiający oświadcza, że przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i podlega rygorom wynikającym z tego tytułu, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości niniejszą informację i zobowiązuje się do przestrzegania wymogów z tego wynikających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262800-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 462 i 1672).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto w Warmińskim Banku Spółdzielczym Oddział Dobre Miasto nr rachunku 60 8857 1041 3001 0000 2163 0005 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Dobre Miasto ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 zł, orazb) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 500 000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy, obiektu użyteczności publicznej lub budynku wielorodzinnego o kubaturze min. 1200 m3 przy założeniu, że wartość każdej roboty wynosi co najmniej 2.000.000,00 zł brutto. Zamawiający nie wyraża zgody na sumowanie kilku zamówień w celu wykazania spełniania powyższego warunku, orazb) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, tj.a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 334) – kierownik budowy;b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 334) – kierownik robót sanitarnych;c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodne z przepisami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 334) – kierownik robót elektrycznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach