Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury IT systemu Finansowo-Księgowego – dostawa licencji oprogramowania bazodanowego

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2020-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
    REGON: 14500001111000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury IT systemu Finansowo-Księgowego – dostawa licencji oprogramowania bazodanowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury systemu Finansowo Księgowego, na którą składa się dostawa licencji na oprogramowanie serwera bazodanowego wraz z usługą asysty technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 48611000-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48611000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ) 3) szczegółowy projekt techniczny rozwiązania równoważnego wraz z instrukcją instalacji, konfiguracji i eksploatacji dotyczącą zaoferowanego rozwiązania (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego) 4) dokumentację potwierdzającą, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności wymagania funkcjonalne i poza funkcjonalne tożsame jak w oprogramowaniu wskazanym przez Zamawiającego, w tym również postanowienia licencji rozwiązania równoważnego jak postanowienia właściwe dla oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego oraz warunki świadczonej przez producenta asysty technicznej i konserwacji (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego) 5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach