Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
- Data zamieszczenia: 2020-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
REGON: 14500001111000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja infrastruktury IT systemu Finansowo-Księgowego – dostawa licencji oprogramowania bazodanowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury systemu Finansowo Księgowego, na którą składa się dostawa licencji na oprogramowanie serwera bazodanowego wraz z usługą asysty technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 48611000-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48611000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ) 3) szczegółowy projekt techniczny rozwiązania równoważnego wraz z instrukcją instalacji, konfiguracji i eksploatacji dotyczącą zaoferowanego rozwiązania (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego) 4) dokumentację potwierdzającą, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności wymagania funkcjonalne i poza funkcjonalne tożsame jak w oprogramowaniu wskazanym przez Zamawiającego, w tym również postanowienia licencji rozwiązania równoważnego jak postanowienia właściwe dla oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego oraz warunki świadczonej przez producenta asysty technicznej i konserwacji (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego) 5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną