Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński.

Powiat Krotoszyński ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krotoszyński
    56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    REGON: 250854754
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury edukacyjnej tj. kompleksowa realizacja zadań w trzech szkołach ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Krotoszyński II Zakres:1. Przebudowa budynku D – warsztatów budowlanych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Krotoszynie, polegająca na: rozbudowie sali dydaktycznej, budowie zespołu sanitarnego, dostosowaniu obiektu do potrzeb niepełnosprawnych. Planowane rozwiązania: przebudowa ścian działowych, zmiana funkcji pomieszczeń, ocieplenie ścian i stropu, wyłączenie z ogrzewania poddasza nieużytkowego, wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą elementów więźby dachowej, wymiana okien, drzwi, bram zewnętrznych, instalacja wentylacji, wymiana oświetlenia, przebudowa instalacji grzewczej, nowe podłogi. 2. Prace przy zamku z XIV w. zabytku, zarządzanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Józefa Marcińca w Koźminie Wielkopolskim polegające na: Wymianie pokrycia dachowego w tym wymianie: dachówki karpiówki, uszkodzonych elementów więźby, rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich na zamku i dobudówce, instalacji odgromowej oraz przemurowaniu kominów. - Wymianie stolarki okiennej i obróbce blacharskiej części parapetów zewnętrznych w zamku i dobudówce. 3. Prace przy kompleksie budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. H. Kołłątaja w Krotoszynie polegające na: - przebudowie instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodnej na posesji szkoły, a także wewnątrz budynku szkoły i sal gimnastycznych, likwidacji nieczynnych zbiorników na nieczystości - Osuszeniu budynku szkoły - wykonanie drenażu odwadniającego wraz z odnową studzienek przyokiennych. - Kompleksowej modernizacji zagospodarowania terenu etap - I, na którym położony jest kompleks – wymiana częściowa utwardzeń i częściowa modernizacja ogrodzenia. – Pracach dekarskich polegających na renowacji podbitki dachowej wraz z wymianą orynnowania na budynku „małej” sali gimnastycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50 000,00 zł.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować pełen okres związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer rachunku: PKO BP S.A. 79 1020 2267 0000 4802 0004 2440. W tytule przelewu należy podać znak sprawy i nazwę postępowania: „Wadium do postępowania nr Or.272.4.2023 Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński”Szczegółowy opis wnoszenia wadium znajduje się w Rozdziale XIV SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w rozdziale VIII SWZ) oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;d. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie dachu na obiekcie zabytkowym o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto,2) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto,3) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej w obiekcie zabytkowym o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto;4) dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia i będą posiadać następujące uprawnienia do:4.1. jedną osobę, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności konstrukcyjno–budowlanej; osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania budową na obiekcie zabytkowym lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów — zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają;4.2. jedną osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych; osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz uprawnienia do kierowania przedmiotowymi robotami na obiekcie zabytkowym lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów — zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają;4.3. jedną osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania przedmiotowymi robotami lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów — zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają;4.4. jedną osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych; osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania przedmiotowymi robotami lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów — zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają.4.5. jedną osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej; osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania przedmiotowymi robotami lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów — zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają.UWAGA!A. W przypadku posiadania stosownych uprawnień o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z jedną z funkcji kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub sieci instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych lub inżynierii drogowej.B. Zamawiający dopuszcza łączenie maksymalnie dwóch z ww. funkcji przez jedną osobę, jeśli wskazana osoba posiada wymagane uprawnienia i doświadczenie.C. Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).D. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach