Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko – Etap II

Gmina Kluczewsko ogłasza przetarg

  • Adres: 29-120 Kluczewsko, Spółdzielcza 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 44 781 42 44 , fax. 44 781 42 24
  • Data zamieszczenia: 2023-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczewsko
    Spółdzielcza 12
    29-120 Kluczewsko, woj. świętokrzyskie
    tel. 44 781 42 44, fax. 44 781 42 24
    REGON: 590648050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczewsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko – Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część I zamówienia, tj.: „Przebudowa dróg na terenie Gminy Kluczewsko” - obejmuje następujące zadania:1) zadanie 1 - Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku Ciemiętniki – Sudzinek.2) zadanie 2 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Jakubowice;3) zadanie 3 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mrowina.4) zadanie 4 – Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Kościelnej w miejscowości Kluczewsko.2. Realizacja robót w ramach części I: 1) w odniesieniu do zadania 1 – Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku Ciemiętniki – Sudzinek:Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 4,50 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,50 m w następującym zakresie:a) roboty przygotowawcze, b) roboty ziemne,c) odwodnienie,d) podbudowy,e) nawierzchnia,f) roboty wykończeniowe.2) w odniesieniu do zadania 2 – Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Jakubowice:Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 4,50 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,50 m w następującym zakresie:a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) roboty ziemne,c) podbudowy,d) nawierzchnia,e) roboty wykończeniowe.3) w odniesieniu do zadania 3 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mrowina. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi do szerokości 6,00 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie:a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) roboty ziemne,c) podbudowy,d) nawierzchnia,e) roboty wykończeniowe.4) w odniesieniu do zadania 4 – Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Kościelnej w miejscowości Kluczewsko.Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 5,00 m oraz przebudowę obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m na długości 146 mb w następującym zakresie:a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,b) roboty ziemne,c) podbudowy,d) elementy ulic,e) nawierzchnia,f) roboty wykończeniowe.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają:1) w odniesieniu do zadania 1 - Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku Ciemiętniki – Sudzinek: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8.1a do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 8.1b do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 8.1c do SWZ.2) w odniesieniu do zadania 2 - Przebudowa drogi publicznej w miejscowości Jakubowice: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8.2a do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 8.2b do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 8.2c do SWZ.3) w odniesieniu do zadania 3 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mrowina: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8.3a do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 8.3b do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 8.3c do SWZ.4) w odniesieniu do zadania 4 – Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Kościelnej w miejscowości Kluczewsko: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8.4a do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 8.4b do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 8.4c do SWZ.Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.1. Część II zamówienia, tj.: „Remont dróg na terenie Gminy Kluczewsko” - obejmująca następujące zadania:1) zadanie 1 – Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Łapczyna Wola.2) zadanie 2 – Remont drogi wewnętrznej na odcinku Komorniki – Okupniki.2. Realizacja robót w ramach części II: 1) w odniesieniu do zadania 1 – Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Łapczyna Wola:Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje remont nawierzchni drogi o szerokości 3,50 m oraz remont obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 m w następującym zakresie:a) roboty przygotowawcze;b) roboty ziemne;c) podbudowy;d) nawierzchnia;e) roboty wykończeniowe.2) w odniesieniu do zadania 2 – Remont drogi wewnętrznej na odcinku Komorniki – Okupniki: Przedmiot swoim zakresem obejmuje remont nawierzchni drogi o szerokości 4,00 m oraz remont obustronnych poboczy utwardzonych kruszywem o szerokości 0,75 – 0,50 m w następującym zakresie:a) roboty przygotowawcze;b) roboty ziemne;c) podbudowa;d) nawierzchnia;e) roboty wykończeniowe.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają:1) w odniesieniu do zadania 1- Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Łapczyna Wola: Przedmiar robót – Załącznik Nr 9.1a do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9.1b do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 9.1c do SWZ.2) w odniesieniu do zadania 2 - Remont drogi wewnętrznej na odcinku Komorniki – Okupniki: Przedmiar robót – Załącznik Nr 9.2a do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9.2b do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 9.2c do SWZ.Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.1. Część III zamówienia – Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem służącym do właściwego utrzymania dróg na terenie Gminy obejmuje:Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem służącym do właściwego utrzymania dróg na terenie Gminy, tj.: piaskarki, pługu do śniegu, zamiatarki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1A do SWZ – Szczegółowy opis przedmiot zamówienia – Ciągnik rolniczy (wersja drogowa) wraz z osprzętem służącym do właściwego utrzymania dróg na terenie Gminy.3. Warunki minimalne gwarancji dla ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem służącym do właściwego utrzymania dróg na terenie Gminy określa Załącznik Nr 1A do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości dla:- Części I zamówienia – 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);- Części II zamówienia – 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100);- Części III zamówienia – Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium wnoszone w:1) pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym we Włoszczowie, Oddział KluczewskoNr rachunku: 07 8525 0002 0031 0300 0013 0266z dopiskiem: „Wadium – IRL.271.1.2.2023 – Część ….. zamówienia”Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone, jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania, numer i nazwa części zamówienia;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Kluczewsko;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt 9.4. ppkt 2-4 SWZ wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.8. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:6.1. Spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.6.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.6.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.6.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:6.1.4.1. W odniesieniu do Części I zamówienia:Zamawiający wymaga w tym zakresie aby Wykonawca, dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują:a) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a także legitymuje się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w specjalności drogowej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt 7.1 SWZ.6.1.4.2. W odniesieniu do Części II zamówienia:Zamawiający wymaga w tym zakresie aby Wykonawca, dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują:a) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a także legitymuje się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w specjalności drogowej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt 7.1 SWZ.Uwaga:Wykonawca składający ofertę na część I i II może wykazać się tymi samymi kierownikami budowy przy każdej części.6.1.4.3. W odniesieniu do Części III zamówienia:Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.Informacje dodatkowe (dotyczy części I zamówienia i Części II zamówienia):1) Przez ww. uprawnienia budowlane o których mowa w pkt 6.1.4. Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dna 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 334).W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 551), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:a) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz,b) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.Zamawiający na etapie składania i oceny ofert nie wymaga, aby te osoby poza legitymowaniem się posiadaniem uprawnień budowlanych zdobytych poza terytorium Polski, musiały dysponować odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, by spełniły wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych, tj. aby uzyskały one tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.Zakres uprawnień budowlanych będzie odczytany zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. W celu uniknięcia wątpliwości zaleca się podanie przez wykonawcę daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia.6.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.6.3. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2. SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.6.4. Wykonawca zgodnie z art. 118 ust.1 ustawy Pzp może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.6.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik 6 do SWZ (dotyczy Części I i II zamówienia).6.6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 6.5. SWZ, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.6.7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.6.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja finansowa lub ekonomiczna podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.6.9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.6.10. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.6.11. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach