Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 33-350 Piwniczna-Zdrój, Rynek 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
    Rynek 20
    33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
    REGON: 491893084
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju3.1.1.Zakres robót obejmuje:3.1.1.1. Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju Inwestycja obejmuje modernizację drogi gminnej wraz z infrastrukturą drogową w trybie zaprojektuj i wybuduj. Planowane działania to m.in.: opracowanie wymaganych prawem projektów/opracowań wraz z uzyskaniem stosownych zezwoleń/decyzji na ich realizację oraz wykonanie właściwych prac budowlanych w zakresie infrastruktury drogowej. zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 4 PFU Kokuszka3 w zakresie ustalonym to I etapu robót obejmującego niżej wymienione roboty:1. droga Kokuszka Odcinek 0+000 do 0+600 m (kilometraż liczony od początku zakresu robót wyznaczonych do realizacji) -600mb- Przebudowa drogi obejmująca:• Uzyskanie decyzji - ZRID• wykonanie przebudowy jezdni do 5m z poszerzeniami na łukach (rozbiórka istniejącej nawierzchni, wykonanie poszerzeń, wzmocnienie i ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej)• budowa jednostronnego chodnika o szer. 2m• kanalizacja opadowa• przebudowa i dostosowanie wysokościowe zjazdów• montaż barier drogowych• pobocze z kruszywa skropione emulsją asfaltową • oznakowanie pionowe• przebudowa sieci elektrycznej napowietrznej – przestawienie istniejących słupów• umocnienie skarpy koszami siatkowo-kamiennymi• wymiana nawierzchni bitumicznej na obiekcie mostowym oraz barieroporęczy• nawierzchnia na całej długości drogi oraz na obiektach mostowych dwie warstwy masy na siatce z włókna szklanego -warstwa wiążąca min 4 cm i ścieralna 4cm2. droga Kokuszka Odcinek 0+600 do 1+700 ( kilometraż liczony od początku zakresu robót wyznaczonych do realizacji) -1100mb- Remont drogi obejmujący:• Zaprojektowanie – zgłoszenie robót budowalnych • wykonanie remontu istniejącej jezdni (rozbiórka warstwy ścieralnej, siatka wzmacniająca i nowa nawierzchnia )• odwodnienie w postaci rowów, wymiana zniszczonych korytek, dołożenie w koniecznych miejscach nowych korytek, przepusty pod zjazdami, konieczne studzienki z odprowadzeniem do istniejących cieków• dostosowanie wysokościowe istniejących zjazdów• montaż barier drogowych • pobocza po jednej strony utwardzone kostką brukową 8 cm o szerokości zmiennej od 0,75 m do 1,20 m ( obrzeże i krawężnik) na podbudowie betonowej a drugiej stronie drogi pobocze o szerokości 0,75 m z kruszywa skropione emulsją asfaltową • oznakowanie pionowe• wymiana nawierzchni bitumicznej na obiekcie mostowym• nawierzchnia na całej długości drogi i na obiektach mostowych - dwie warstwy masy na siatce z włókna szklanego -warstwa wiążąca min 4 cm i ścieralna 4cm- chodnik na dł. 600 m po prawej stronie drogi- odcinek drogi 1100 m remont nawierzchni jezdni plus odwodnienie i likwidacja słupaZakres nie obejmuje umocnień brzegu potoku to będzie zakres ten będzie realizowany w ra-mach II etapu3.1.2. Wykonawca zapewnia dla zakresu określonego w pkt. 3.1.1 Obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.3.1.3 Organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Sołtysa wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem.3.1.4 Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu a po zakończeniu inwestycji zgodnie z zatwierdzonym Projektem Stałej Organizacji Ruchu3.1.5 Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, wymagań 3.2 Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.3.2.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .3.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową. 3.3 W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumenta-cją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zama-wiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istot-nych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te materiały lub urządzenia są równoważne.3.4. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.3.5. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających po-ruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano do-puszczalne spadki.3.6 Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2022 r., poz. 1510 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:a) roboty ziemne b) roboty związane z przebudową i nawierzchnią c) roboty związane z regulacją rzek d) roboty związane z obiektami mostowymi c) roboty związane montażem barier drogowychjeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracyW trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy 3.7 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.3.8 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru koń-cowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę3.9 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie3.10 .Rękojmia i gwarancja3.10.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.1.Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wyko-nane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.2. Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i usta-la się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.3. Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakre-sie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , warunków jego wykonania oraz warunków udziału w postępowaniu znajduje się w SWZ oraz załącznikach stanowiących jej integralną część. .Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach