Przetargi.pl
„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Makowiska i Surochowa w Gminie Jarosław” dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych

Gmina Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, Piekarska 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 624 86 10
  • Data zamieszczenia: 2022-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarosław
    Piekarska 5
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 16 624 86 10
    REGON: 650900482
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaroslaw.samorzad.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Makowiska i Surochowa w Gminie Jarosław” dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Makowiska i Surochowa w Gminie Jarosław” dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: zadanie nr 1 pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Makowisko i Surochów”,Przedmiot zamówienia dla części 1 pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Makowisko i Surochów” obejmuje: przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej (i przekazanie Zamawiającemu w ilości wskazanej w programie funkcjonalno - użytkowym) wraz z pozyskaniem zgód właściwego organu na wykonanie robót budowlanych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii koniecznych do zrealizowania zadania inwestycyjnego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (jeśli to będzie niezbędne dla użytkowania), przebudowę dróg, budowa chodnika, przebudowa/budowa kanalizacji deszczowej, przebudowa/budowa oświetlenia ulicznego, przebudowa i budowa infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych, ławek parkingowych, wykonanie oznakowania poziomowego i pionowego, inne prace o charakterze przygotowawczym, porządkującym i pomocniczym.Zamawiający zastrzega, że wartość wynagrodzenia za dokumentację projektową nie może przekroczyć 5 % wartości robót budowlanych.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ 12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Makowiska i Surochowa w Gminie Jarosław” dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.Przedmiot zamówienia dla części 2 pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 111510 poprzez budowę chodnika na działce ewidencyjnej nr 879 w miejscowości Makowisko od km 0+009 do km 0+362 oraz remont dróg na działkach o nr ewidencyjnych nr 879 i 844/2 w miejscowości Makowisko” obejmuje: budowę chodnika, roboty drogowe.12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 15. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.15.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:a) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą (słownie: jedną) pełniącą funkcje Projektanta w zakresie branży inżynieryjnej, która: posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiada minimum 5 letnie doświadczenie jako Projektant branży drogowej,oraz,b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej1 osobą (słownie: jedną) pełniącą funkcje Projektanta w zakresie branży siecii instalacji sanitarnych, która: posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiada minimum 5 letnie doświadczenie jako Projektant branży siecii instalacji kanalizacyjnych,oraz,c) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą (słownie: jedną) pełniącą funkcje Projektanta w zakresie branży sieci i instalacji elektrycznych, która: posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiada minimum 5 letnie doświadczenie jako Projektant w zakresie branży siecii instalacji elektrycznych,oraz,d) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy która: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymiw specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; posiada minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik budowy,oraz,e) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót która: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiada minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik robót,oraz,f) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót która: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiada minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik robót,oraz,g) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni utwardzonej ulepszonej (bitumiczne, klinkierowe, kostkowe, nawierzchnie betonowe, itp.), w ramach jednego zamówienia (t. j.: jednego stosunku zobowiązaniowego/jednej umowy) wraz z infrastrukturą towarzyszącą (oświetlenie uliczne, kanalizacja deszczowa) o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto (słownie: jeden milion zł 00/100); DOTYCZY ZADANIA CZĘŚCIOWEGO NR 1.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:h) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej1 (słownie: jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy która: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; posiada minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik budowy,oraz,i) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni utwardzonej ulepszonej (bitumiczne, klinkierowe, kostkowe, nawierzchnie betonowe, itp.) w ramach jednego zamówienia (t. j.: jednego stosunku zobowiązaniowego/jednej umowy) o wartości co najmniej 300 000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100); DOTYCZY ZADANIA CZĘŚCIOWEGO NR 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach