Gmina Miasto Krosno ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, Lwowska 28a
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Krosno
Lwowska 28a
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
REGON: 370440809 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja infrastruktury domu kultury w Krośnie – III etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:a) wymiana ślusarki okiennej: rozbiórka stolarki aluminiowej - wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu profile aluminiowe, które złoży we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Pakiety szybowe okien wykonawca jest zobowiązany zutylizować; zamurowanie otworów okiennych, podmurowania oraz wykończenie ścian od wewnątrz i zewnątrz; montaż stolarki PCV kolor biały wsp. U-0,9 W/(m2K), z nawiewnikami higrosterowalnym; montaż ślusarki aluminiowej EI60 kolor biały U-0,9 W/(m2K); montaż ślusarki aluminiowej U-0,9 W/(m2K), kolor grafit; montaż podokienników wewnętrznych z aglomarmuru gr. 3 cm; b) budowa wewnętrznej windy osobowej: opracowanie projektu techniczno-wykonawczego: konstrukcji szybu windowego oraz instalacji zasilających dla windy, roboty rozbiórkowe; szyb windowy; dostawa, montaż i uruchomienie windy; zasilanie windy z istniejącej rozdzielni poprzez jej rozbudowę; linia telefoniczna do windy; c) budowa sanitariatu dla osób niepełnosprawnych na I p.: roboty rozbiórkowe; ściany murowane; posadzki; tynki i okładziny; sufit podwieszany; stolarka; instalacja wod.-kan. pion KS14; instalacja elektryczna - zasilenie z istniejącej tablicy zlokalizowanej w podpiwniczeniu poprzez rozbudowę tablicy.Roboty prowadzone będą na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 7/2022 z dnia 20.01.2022 r. zmieniającej decyzję pozwolenia na budowę nr 127/2017 z dnia 18.05.2017 r.Zakres zamówienia (III etap) został oznaczony graficznie w folderze „Zakres zamówienia Etap III” stanowiącym załącznik do postępowania – należy rozpatrywać go łącznie z pozostałą dokumentacją projektową, w tym również z załącznikiem „Założenia wykonawcze do realizacji zadania pn.: "Modernizacja infrastruktury domu Kultury w Krośnie – III etap”.Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SWZ Projekcie budowlanym, Projekcie budowlanym zmienionym, Projekcie wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. Zapisy dokumentu „Założenia wykonawcze do realizacji zadania pn.: "Modernizacja infrastruktury domu Kultury w Krośnie – III etap” traktować należy, jako nadrzędne w stosunku do pozostałej dokumentacji projektowej.Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty murarskie, tynkarskie, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz art. 98 ust. 2 ustawy.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.Wykonawca zobowiązany jest wnieść takie wadium przed upływem terminu składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010 6150 0157.Posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem „wpłacać przelewem” jest równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wyżej wskazanym rachunku przed upływem terminu składania ofert.5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w niniejszym punkcie, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, wykonanie w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie – w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na wykonaniu modernizacji, remoncie, przebudowie lub budowie obiektu kubaturowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto.Okres 5 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.W przypadku gdy wartość zrealizowanej roboty budowlanej, dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.2) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje przynajmniej:a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;Ww. osoba będzie pełnić funkcję kierownika budowy.b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;c) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania bez ograniczeń;d) jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń;W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie.Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby, o których mowa powyżej uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.Zamawiający dopuszcza możliwość uznania uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznania kwalifikacji do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie budownictwa, geodezji i kartografii na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont kaplicy p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej, dzwonnicy wraz z remontem, utwardzeniem terenu, ogrodzenia w Zadusznikach.
Dodano: 2024-07-23 - Remont dróg w Krzątce i w Komorowie o nawierzchni asfaltowej
Dodano: 2024-07-23 - Kompleksowa modernizacja sanitariatów na III p. budynku WDK z poszerzeniem przestrzeni o pokój 310.
Dodano: 2024-07-22 - Budowa ogrodzonego zbiornika retencyjnego w m. Wola Żyrakowska
Dodano: 2024-07-19 - Rozbudowa budynku Domu Ludowego w Świerchowej o garaż dla samochodu strażackiego – etap II
Dodano: 2024-07-15 - Kaplica Matki Bożej Śnieżnej – prace służące zachowaniu i zabezpieczeniu substancji tego zabytku
Dodano: 2024-07-15 - Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy elewacji frontowej budynku dawnej synagogi w Lesku
Dodano: 2024-07-15 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Ostrowie w Gminie Gać
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa budynku w miejscowości Kębłów i zmiana sposobu użytkowania na przedszkole i żłobek
Dodano: 2024-07-12 - „Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Świlcza”
Dodano: 2024-07-12