Przetargi.pl
Modernizacja i zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w okolicach budynku GOPS w Stawach Grojeckich - etap III - górka saneczkowa

Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Zamkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 844 95 00 , fax. 33 844 95 10
  • Data zamieszczenia: 2020-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
    Zamkowa 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 844 95 00, fax. 33 844 95 10
    REGON: 54046900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w okolicach budynku GOPS w Stawach Grojeckich - etap III - górka saneczkowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Modernizacja i zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w okolicach budynku GOPS w Stawach Grojeckich - etap III - górka saneczkowa Inwestycja zlokalizowana jest na terenie sołectwa Stawy Grojeckie na działce będącej własnością Gminy Oświęcim. Etap III zadania - będący przedmiotem niniejszego zamówienia - obejmuje wykonanie górki saneczkowej oraz ścieżek z kostki brukowej i montaż elementów małej architektury. Zakres ten stanowi część dokumentacji projektowej pn. „Budowa górki saneczkowej w konstrukcji ziemnej wraz z utwardzeniem terenu w postaci dojść pieszych i dojazdów oraz z infrastruktura towarzyszącą, budowa 18 miejsc postojowych dla samochodów osobowych i budowa boisk rekreacyjnych (do piłki nożnej i siatkówki)” Zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony na załączniku graficznym który obejmuje: - Wykonanie robót ziemnych - Wykonanie ścieżek z kostki brukowej - Montaż elementów małej architektury - Roboty uzupełniające W skład dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia będącej załącznikami do SIWZ wchodzą: - Projekt pn. "Budowa górki saneczkowej w konstrukcji ziemnej wraz z utwardzeniem terenu w postaci dojść pieszych i dojazdów oraz z infrastruktura towarzyszącą, budowa 18 miejsc postojowych dla samochodów osobowych i budowa boisk rekreacyjnych (do piłki nożnej i siatkówki)” - STWIOR - Przedmiar robót - Załącznik graficzny – PZT – zakres robót Etap III Uwagi dodatkowe: 1) Zadanie współfinansowane ze środków UE w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 3) Zamówienie obejmuje prace wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia, odpowiadającej mu części dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót 4) Zamówienie jest częścią kompleksowego inwestycji opisanej w załączonej dokumentacji projektowej 5) Podstawą wyceny dla Wykonawcy winna być jego kalkulacja własna wynikająca z rachunku ekonomicznego, wykonanego w oparciu o wiedzę techniczną, projekt budowlany, specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót i dokonana wizja lokalną. 6) Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 7) Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy wynagrodzeniem kosztorysowym, 8) Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, który należy opracować metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem cen jednostkowych uwzględniających odpowiednio krotności. 9) Rozliczenie robót nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego w oparciu o faktyczne wykonanie ilości robót zatwierdzone przez Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) oraz ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia robót lub wprowadzenia robót zamiennych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy. 11) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 12) Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania porządku na placu budowy, bieżącego wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów wraz z pokrywaniem kosztów ich składowania i utylizacji, 13) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności właściwej wynikające z Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) 14) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji powykonawczej niezbędnej do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie zgodnie z art. 55 ust.1 pkt 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). 15) Wykonawca wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. 16) Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 36 m-cy i nie dłuższy niż 60 m-cy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu wraz z podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 17) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Rękojmia na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego z zastrzeżeniem zapisów SIWZ rozszerzających odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. Rękojmia dotyczy wszystkich usterek i wad nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz powstałych w okresie użytkowania. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia jest tożsamy z okresem gwarancji o którym mowa w pkt. 16). 18) Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy lub potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym przedmiotu umowy, a dla wymienionych materiałów z dniem ich wymiany 19) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2013.poz. 907 z póź. zm.). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 20) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wzór formularza oferty – załącznik nr 1 do SIWZ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 2 do SIWZ Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 3 do SIWZ Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach