Przetargi.pl
Modernizacja i wyposażenie placu zabaw w Żłobku „Puchatek”

Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg

  • Adres: 81704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 213 750 , fax. 585 510 133
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
    ul. Tadeusza Kościuszki
    81704 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 585 213 750, fax. 585 510 133
    REGON: 598492000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i wyposażenie placu zabaw w Żłobku „Puchatek”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji placu zabaw przy budynku żłobka „Puchatek” w Sopocie ul. Armii Krajowej 58 wraz z pielęgnacją trawników w okresie gwarancji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji zawarty jest w załączniku do siwz pod nazwą „dokumentacja projektowa” oraz w treści Rozdziału 13 siwz „wzór umowy”. 3. Uszczegółowienie: 1) Zamawiający wymaga aby trawnik układany był z rolki na właściwie przygotowanym podłożu; 2) Wykonawca winien wycenić demontaż i utylizację starych zabawek, przedstawionych w załączniku do siwz tj. dokumentacji projektowej - plik pod nazwą „zdjęcia od 1 do 11” na których przedstawione są wszystkie zabawki przewidziane do demontażu i utylizacji; 3) Zamawiający gwarantuje dostawę przewidzianych do montażu zabawek, o których jest mowa w załączniku do siwz tj. dokumentacja projektowea pod nazwą „opis” oraz „przedmiar”, Wykonawca zobowiązany będzie tylko do ich montażu zgodnie z wymogami producenta. 4. Zamawiający działając na podstawie art. 29, ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę/ów, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. pracownicy fizyczni – wykonujący bezpośrednio wszystkie czynności fizyczne związane z robotami i działający pod kierownictwem Wykonawcy. 1) Zamawiający, w trakcie realizacji umowy jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy i podwykonawcy/ów na podstawie zapisów zawartych w treści umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach