Przetargi.pl
Modernizacja i wyposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w zakresie robót budowlanych pod nazwą: Przebudowa i remont ratunkowy Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala im. J.Jonstona. w Lubinie.

Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Gen. Józefa Bema 5-6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8401715 , fax. 076 8401716
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie
    ul. Gen. Józefa Bema 5-6 5-6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8401715, fax. 076 8401716
    REGON: 00030873200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i wyposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w zakresie robót budowlanych pod nazwą: Przebudowa i remont ratunkowy Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala im. J.Jonstona. w Lubinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD na lata 2007-2013 pod nazwą: Modernizacja i wyposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala im. J.Jonstona w Lubinie w zakresie robót budowlanych pod nazwą Przebudowa i remont ratunkowy Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Szpitalu im. J. Jonstona w Lubinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagana kwota wadium 70.000 PLN (sł.: siedemdziesiąt tysięcy złotych.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy określeni w art. 22 ust. 1 oraz art. 23 ustawy PZP 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy PZP 3.Ocena wymogów stawianych wykonawcom zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, to za ten okres) robót budowlanych wraz z referencjami, obejmującymi rozbudowę, nadbudowę, przebudowę lub remont czynnych obiektów budowlanych w zakresie zbliżonym rodzajem do tego, który jest przedmiotem zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 500 000 zł brutto, w tym przynajmniej 1 zadanie na roboty o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (zwłaszcza dokument stwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 6 do SIWZ). Podane informacje należy poprzeć odpowiednią dokumentacją (wykaz wraz z kserokopiami dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje i/lub uprawnienia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował lub będzie dysponował: a) co najmniej 1 osobę - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) co najmniej 1 osobę - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów c) co najmniej 1 osobę - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 6. Opinię banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą zdolność do wykonania zamówienia, 7. Polisę OC na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty w zakresie prowadzonej działalności. 8. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozlubin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach