Przetargi.pl
Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Woźnikach

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2012-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5/11 5/11
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Woźnikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Zamówienie obejmuje: 1.wykonanie schodów zewnętrznych do pom. 1.14, bez obłożenia płytkami gresowymi, 2.wykonanie podsypki piaskowej pod posadzkę warstwa o grubości ok. 1m, 3.wykonanie posadzek betonowych z izolacjami + gres w kolorze żywym pom. 1.14, 1.15, 1.16, 4.wykonanie tynków w pom. 1.14, 1.15, 1.16, 5.wykonanie sufitów podwieszanych z płyty GKF wraz z izolacją dachu pom. 1.14, 1.15, 1.16, 6.gruntowanie, malowanie 2x farbami akrylowymi ściany i sufity k/g. w pom. 1.14, 1.15, 1.16, 7.wyłożenie ścian glazurą na wys. ościeżnic drzwiowych w pom. 1.16, 8.montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej z ościeżnicami w pom.1.14, 1.15, 1.16, 9.wykonać instalację elektryczną 100% z infrastrukturą towarzyszącą w pom. 1.14 (z instalacją zewnętrzną na schody), 1.15, 1.16, z wyprowadzeniem do pom. 1.17 i odpowiednim zabezpieczeniem - wg projektu branżowego, 10.wykonać instalację wod-kan 100% z infrastrukturą towarzyszącą w pom. 1.14, 1.15, 1.16, 1.09, 1.12, z wyprowadzeniem do w pom. 1.17 i odpowiednim zakorkowaniem wraz z przyłączem do szamba - wg projektu branżowego, 11.montaż armatury w pom. 1.16, 12.wywiezie gruzu, nieczystości i uprzątnięcie terenu po robotach budowlanych, 13. We wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu należy zamontować ławkę/ławki dla sportowców wraz z wieszakami na odzież sportową (ławka/ławki dla 15 osób). 14. Uwaga roboty budowlane w pomieszczeniu nr 16 należy wykonać zgodnie z rysunkiem zamiennym - załącznik nr 10 do SIWZ oraz poniższym opisem: - zmianie ulega lokalizacja drzwi do pom 1.16 (pom. 1,16 ulegnie powiększeniu kosztem pomieszczenia 1.15) - w pom. 1,16 należy zamontować prysznic z baterią i uchwytem, zasłonę na drążku, brodzik o wym. 90cmx90cm z dnem antypoślizgowym o głębokości 25 cm., armatura o średnim standardzie. - zmianie ulega lokalizacja umywalki i muszli klozetowej, - należy dostosować rozprowadzenie instalacji wod-kan oraz elektrycznych do zamiennego układu pomieszczenia. 15. Wszystkie ww. roboty należy wykonać zgodnie z niniejszą SIWZ, w tym: zprojektem budowlanym, powyższym opisem, oraz specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załączniki do SIWZ jak również ewentualnymi wyjaśnieniami do SIWZ. Przedmiar został załączony do SIWZ jedynie pomocniczo i nie stanowi on podstawy wyceny. 1.2. UWAGI DODATKOWE: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych opisanych w pkt 1.1 oraz wykonanie w ramach ceny ryczałtowej innych niezbędnych czynności pomocniczych w tym: - uzgodnienia i opinie niezbędne do oddania obiektu do użytkowania (uczestniczyć w imieniu Zamawiającego w postępowaniu administracyjnym) - zabezpieczenie występujących w terenie znaków geodezyjnych (graniczniki i punkty osnowy geodezyjnej), a w przypadku uszkodzenia ich odtworzenia, - uzyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, dokumentów itp., których obowiązek posiadania wynika z przepisów prawa oraz które są niezbędne do realizacji zamówienia, - oznakowanie robót, - składowanie i wywóz odpadów powstających w trakcie realizacji robót. Zakres zamówienia obejmuje również elementy nie ujęte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych lecz konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych. Zamówienie obejmuje wykonanie obiektu kompletnego pod klucz. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do zapoznania się z warunkami lokalizacyjno-terenowymi i uwzględnienia ich w wynagrodzeniu. Roboty powinny być wykonane zgodnie z ww. opisem oraz zaleceniami Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego i autorskiego. UWAGA: zakres zamówienia nie obejmuje: - montażu parapetów PCV wewnętrznych, zostały wykonane w I etapie, - wyburzenia ściany z pom. 1.15 do pom. 1,07. 1.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie następujących dokumentów: - Załącznika nr 7 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznika nr 8 do SIWZ - Projekty, - Załącznika nr 9 do SIWZ - Przedmiary robót, - załącznik nr 10 do SIWZ - rysunek zamienny łazienki 1.4. Kody CPV: 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 10.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 10.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 10.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Możliwość stosowania materiałów i urządzeń równoważnych. 11.1 Wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu, SIWZ z załącznikami, w szczególności w dokumentacji projektowej i wytycznych do wyceny, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i materiałów należy traktować jedynie jako propozycje Zamawiającego. 11.2 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami. 11.3 Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż opisane w tych dokumentach. 11.4 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wola-krzysztoporska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach