Przetargi.pl
MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE DOMU LUDOWEGO W BOGDANOWIE - PRZEBUDOWA DOMU LUDOWEGO W BOGDANOWIE CELEM WYDZIELENIA POMIESZCZENIE KOTŁOWNI

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2011-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5/11 5/11
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE DOMU LUDOWEGO W BOGDANOWIE - PRZEBUDOWA DOMU LUDOWEGO W BOGDANOWIE CELEM WYDZIELENIA POMIESZCZENIE KOTŁOWNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku Domu Ludowego w miejscowości Bogdanów robót budowlanych zgodnie z: Załącznikiem nr 7 do SIWZ - Projektem budowlanym, Załącznikiem nr 8 do SIWZ - Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznikiem nr 9 do SIWZ - Przedmiarami, z zastrzeżeniem, że dokumenty te dotyczą budowy całego obiektu a przedmiot zamówienia dotyczy jedynie części robót budowlanych do wykonania zgodnie z tymi dokumentami tj.: w ramach zamówienia należy wykonać jedynie niżej wymienione roboty budowlane: 1. Budowa ścian działowych z tynkowaniem, bez remontowania płyt GKF na stropie w pomieszczeniach kotłowni. 2. Ułożenie gresu na podłodze w pomieszczeniach kotłowni. 3. Ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniach kotłowni. 4. Malowanie w pomieszczeniach kotłowni. 5. Montaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniach kotłowni. 6. Montaż okna w pomieszczeniu kotłowni. 7. Instalacja wodociągowa, zakresem robót objęta jest instalacja wody zimnej doprowadzona do pomieszczenia kotłowni wraz z armaturą. 8. Instalacja kanalizacyjna, zakresem robót objęta jest instalacja wewnętrzna. Projektowana instalacja kanalizacji sanitarnej ma na celu odprowadzenie grawitacyjne ścieków z kotłowni do istniejącego wpustu w sąsiednim pomieszczeniu pomocniczym 1.08. Z odtworzeniem glazury. 9. Instalacja c.o., kocioł, komin, zbiornik oleju, automatyka oraz wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej, itd. Zamawiający nie dysponuje projektem elektryki i automatyki kotłowni. Jeżeli okaże się to konieczne, na etapie realizacji robót zostanie on wykonany i dostarczony Wykonawcy. 10. Instalacja wentylacyjna w pomieszczeniach kotłowni. 11. Tynkowanie, kładzenie gładzi, gruntowanie, uzupełnienie płytek, po kuciu bruzd na przewody instalacji c.o.(odtworzenie stanu pierwotnego w miejscach kładzionej instalacji). Malowanie w miejscach występowania uszkodzeń po kuciu z wyjątkiem pomieszczeń 1.01, 1.02 i 1.05, 12. Wykonać i zamontować wytwornicę pianową piany średniej z króćcem - 1 szt. 13. Wywieźć gruz, nieczystości i uprzątnąć teren po robotach budowlanych. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Uwagi: 1. Przedmiary załączono pomocniczo i dotyczą one szerszego zakresu (budowa całego obiektu) niż objęty zamówieniem. Oferent zobowiązany jest dokonać własnej kalkulacji przedmiarowej dla zakresu robót objętego zamówieniem i na jej podstawie wycenić roboty budowlane do wykonania . oferent zobowiązany jest sprawdzić na budowie zgodność załączonego przedmiaru z zakresem prac koniecznych do wykonania dla zakończenia remontu. 2. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Jeśli w projekcie, przedmiarach lub specyfikacjach technicznych zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów, należy je traktować, jedynie jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 10.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 10.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 10.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wola-krzysztoporska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach