Przetargi.pl
MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE DOMU LUDOWEGO W BOGDANOWIE - PRZEBUDOWA DOMU LUDOWEGO W BOGDANOWIE CELEM WYDZIELENIA POMIESZCZENIE KOTŁOWNI

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2011-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5/11 5/11
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE DOMU LUDOWEGO W BOGDANOWIE - PRZEBUDOWA DOMU LUDOWEGO W BOGDANOWIE CELEM WYDZIELENIA POMIESZCZENIE KOTŁOWNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku Domu Ludowego w miejscowości Bogdanów robót budowlanych zgodnie z: Załącznikiem nr 7 do SIWZ - Projektem budowlanym, Załącznikiem nr 8 do SIWZ - Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznikiem nr 9 do SIWZ - Przedmiarami, z zastrzeżeniem, że dokumenty te dotyczą budowy całego obiektu a przedmiot zamówienia dotyczy jedynie części robót budowlanych do wykonania zgodnie z tymi dokumentami tj.: w ramach zamówienia należy wykonać jedynie niżej wymienione roboty budowlane: 1. Budowa ścian działowych z tynkowaniem, bez remontowania płyt GKF na stropie w pomieszczeniach kotłowni. 2. Ułożenie gresu na podłodze w pomieszczeniach kotłowni. 3. Ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniach kotłowni. 4. Malowanie w pomieszczeniach kotłowni. 5. Montaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniach kotłowni. 6. Montaż okna w pomieszczeniu kotłowni. 7. Instalacja wodociągowa, zakresem robót objęta jest instalacja wody zimnej doprowadzona do pomieszczenia kotłowni wraz z armaturą. 8. Instalacja kanalizacyjna, zakresem robót objęta jest instalacja wewnętrzna. Projektowana instalacja kanalizacji sanitarnej ma na celu odprowadzenie grawitacyjne ścieków z kotłowni do istniejącego wpustu w sąsiednim pomieszczeniu pomocniczym 1.08. Z odtworzeniem glazury. 9. Instalacja c.o., kocioł, komin, zbiornik oleju, automatyka oraz wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej, itd. Zamawiający nie dysponuje projektem elektryki i automatyki kotłowni. Jeżeli okaże się to konieczne, na etapie realizacji robót zostanie on wykonany i dostarczony Wykonawcy. 10. Instalacja wentylacyjna w pomieszczeniach kotłowni. 11. Tynkowanie, kładzenie gładzi, gruntowanie, uzupełnienie płytek, po kuciu bruzd na przewody instalacji c.o.(odtworzenie stanu pierwotnego w miejscach kładzionej instalacji). Malowanie w miejscach występowania uszkodzeń po kuciu z wyjątkiem pomieszczeń 1.01, 1.02 i 1.05, 12. Wykonać i zamontować wytwornicę pianową piany średniej z króćcem - 1 szt. 13. Wywieźć gruz, nieczystości i uprzątnąć teren po robotach budowlanych. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Uwagi: 1. Przedmiary załączono pomocniczo i dotyczą one szerszego zakresu (budowa całego obiektu) niż objęty zamówieniem. Oferent zobowiązany jest dokonać własnej kalkulacji przedmiarowej dla zakresu robót objętego zamówieniem i na jej podstawie wycenić roboty budowlane do wykonania . oferent zobowiązany jest sprawdzić na budowie zgodność załączonego przedmiaru z zakresem prac koniecznych do wykonania dla zakończenia remontu. 2. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Jeśli w projekcie, przedmiarach lub specyfikacjach technicznych zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów, należy je traktować, jedynie jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wola-krzysztoporska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach