Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. 29 Listopada 57
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 4611028 , fax. 13 4611028
- Data zamieszczenia: 2012-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych
ul. 29 Listopada 57 57
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 13 4611028, fax. 13 4611028
REGON: 37044459800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-ustrzyki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA I WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO W SP ZOZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja i wymiana wyeksploatowanych urządzeń szybu windowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa i stworzenia niezbędnych warunków rehabilitacji osób niepełnosprawnych, dofinansowana ze środków PFRON będących w dyspozycji Województwa Podkarpackiego - Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - Demontaż i utylizację istniejącego dźwigu; - Dostawę i montaż nowego dźwigu; - Wykonanie robót budowlano-remontowych wewnątrz i na zewnątrz szybu windowego; - Wykonanie robót instalacyjnych, w tym wszystkich wymaganych instalacji i systemów. - Odbiór techniczny dźwigu i wydanie decyzji o dopuszczeniu do eksploatacji. 3. Parametry, wymagania techniczne i warunki wykonania określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca winien udzielić gwarancji bez ograniczeń jej zakresu na wszelkie roboty i materiały, w tym: na całość wykonywanych robót budowlano - instalacyjnych na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego z wynikiem pozytywnym. W ramach gwarancji Wykonawca świadczyć będzie usługi serwisowe gwarancyjne obejmujące usuwanie usterek i wszelkich nieprawidłowości przedmiotu zamówienia. 5. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził na własny koszt wizję lokalną w siedzibie Zamawiającego - w miejscu wykonywania prac, w celu dokonania niezbędnych sprawdzeń, obliczeń, uzgodnień aby rozstrzygnąć ewentualne wątpliwości i zapewnić jednoznaczność składanej oferty. Całkowite koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy ustalić z Zamawiającym, a odbycie wizji potwierdzić w formie oświadczenia - jako załącznik do składanej oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: a) Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) do dnia, w którym upływa termin składania ofert. b) Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 pkt 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. c) Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert. d) W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Wadium na Przetarg - Modernizacja i wymiana dźwigu, na następujące konto: 88 1020 4391 0000 6502 0109 4127. e) W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż gotówka należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych, ul. 29 Listopada 57 - najpóźniej do godz. 8:30 dnia, w którym upływa termin składania ofert. Powyższy dokument winien być wystawiony na SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych, ul. 29 Listopada 57, 38-700 Ustrzyki Dolne, zawierać adnotacje: Przetarg - Modernizacja i wymiana dźwigu- znak ZP/11/PN/2012 oraz wyszczególnione warunki zapłaty kwoty wadium Zamawiającemu (utraty wadium przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego) tj. gdy: - Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. f) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. g) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. h) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy -Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-ustrzyki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dźwigów osobowych w DS. Filon Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2016-05-13 - Remont dźwigów osobowych z instalacja systemu zapobiegania zadymieniu w jednym szybie w DS. Filon.
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa i montaż windy w budynku przy ul. Kościuszki 2 w Przemyślu
Dodano: 2015-08-31 - Zakup i montaż windy osobowej w budynku biurowym Nr B 1 w Komendzie Miejskiej Policji w Przemyślu przy ul. Bohaterów Getta 1, nr postępowania: ZP/40/2015
Dodano: 2015-08-18 - BUDOWA WINDY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W DK KOSMOS W DĘBICY
Dodano: 2015-08-03 - PRZEBUDOWA UL. RZECZNEJ W DĘBICY
Dodano: 2015-08-03 - Dostawa i montaż windy w budynku przy ul. Kościuszki 2 w Przemyślu
Dodano: 2015-07-15 - budowa windy towarowo - osobowej przy istniejącym budynku Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
Dodano: 2015-06-03 - Remont oraz przebudowa budynku usługowo-mieszkalnego przy ulicy Jana Pawła II w Nowej Dębie - budowa windy osobowej - Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
Dodano: 2014-07-09 - Remont oraz przebudowa budynku usługowo-mieszkalnego przy ulicy Jana Pawła II w Nowej Dębie - budowa windy osobowej - Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
Dodano: 2014-05-08