Przetargi.pl
Modernizacja i wymiana drzwi w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Nysie im. Witolda Lutosławskiego w Nysie.

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Witolda Lutosławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 48300 Nysa, ul. Rynek Solny
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 433 20 14 , fax. 77 433 19 97
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Witolda Lutosławskiego
    ul. Rynek Solny 2
    48300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 77 433 20 14, fax. 77 433 19 97
    REGON: 28068900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.nysa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczlenia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i wymiana drzwi w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Nysie im. Witolda Lutosławskiego w Nysie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja i wymiana drzwi w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Nysie im. Witolda Lutosławskiego w Nysie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Stosowne pełnomocnictwo -jeżeli dotyczy. 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach