Gmina Jadów ogłasza przetarg
- Adres: 05-280 Jadów, ul. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 754 044 , fax. 256 754 384
- Data zamieszczenia: 2019-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jadów
ul. Jana Pawła II 17
05-280 Jadów, woj. mazowieckie
tel. 256 754 044, fax. 256 754 384
REGON: 53642700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jadow.az.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO – PRZEDSZKOLNEGO W URLACH – ETAP II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać roboty budowlane w zakresie modernizacji i termomodernizacji budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Urlach obejmujące m.in.: − rozebranie nawierzchni utwardzonych wokół budynku (opaski) oraz wykopanie rowu na szerokość umożliwiającą wykonanie dociepleń ścian fundamentowych; − wykonanie posadzki na gruncie w pomieszczeniach piwnicznych; − wykonanie rozbiórki (oraz utylizacji materiałów pozostałych po niej) starego stalowego komina spalinowego. − wykonanie uzupełnień odpadających tynków naściennych − wykonanie remontu podestów wejściowych ze zmianą ich nawierzchni na lastryko płukane − wykonanie iniekcji krystalicznej − wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych polistyrenem ekstrudowanym − wykonanie izolacji z folii kubełkowej na wszystkich ścianach fundamentowych. − ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia wełną mineralną − wymiana wyłazów dachowych. − wykonanie 3 drabinek naściennych − ocieplenie dachu poprzez ułożenie wełny mineralnej gr. 20 cm (twarda i miękka) − wykonanie tynków ścian nadziemia oraz cokołów − wykonanie nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynowanej powlekanej − przełożenie i remont elementów zainstalowanych na elewacjach. − demontaż istniejących zadaszeń nad wejściem do budynku SP oraz jego ponowny montaż − wymiana rynien oraz rur spustowych; − wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej − wymiana 3 sztuk drzwi zewnętrznych; − wykonanie instalacji fotowoltaicznej; − modernizacji instalacji oświetleniowej (wymiana źródeł światła); Szczegółowy zakres ujęto w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 2) Tabela elementów scalonych sporządzona wg układu przedmiaru robót. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; 5) Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; 6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie hydroizolacji ścian pomieszczeń piwnic w Pałacu Branickich przy ul. Nowy Świat 18/20 w Warszawie – etap II
Dodano: 2023-12-29 - Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Zbuczynie
Dodano: 2023-10-09 - Modernizacja budynku komunalnego w miejscowości Żeliszew Podkościelny
Dodano: 2023-04-26 - Izolacja fundamentów wokół Sali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem w ramach zadania inwestycyjnego: Termomodernizacja Sali gimnastycznej w szkole podstawowej nr 205 przy ul. Spartańskiej 4
Dodano: 2023-02-28 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Lutocin poprzez głęboką termomodernizację, wymianę czynników grzewczych i wdrożenie OZE
Dodano: 2022-11-16 - Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Latowiczu
Dodano: 2022-11-14 - LIKWIDACJA SĄCZEŃ WODY, ZAWILGOCENIA PRZEGRÓD BUDOWLANYCH W PODPIWNICZENIU BUDYNKU OŚRODKA SZKOLENIA ZAWODOWEGO W RADOMIU – ELEWACJA WSCHODNIA
Dodano: 2022-08-10 - Remont budynku nr 56 wraz z termomodernizacją w formule „zaprojektuj i wykonaj"
Dodano: 2021-03-08 - Remont budynku nr 56 wraz z termomodernizacją w formule „zaprojektuj i wykonaj”
Dodano: 2020-12-17 - Docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych dwóch budynków mieszkalnych 4-ro rodzinnych przy ul. Umiastowskiej 43a i 43b w Umiastowie będących własnością MPRI Sp. z o.o.
Dodano: 2020-10-20