Przetargi.pl
Modernizacja i termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach przy ul. Jasnej 31A

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach przy ul. Jasnej 31A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: W ramach termomodernizacji: - ETAP I: 1) wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ściany zagłębionej w gruncie, zamurowanie zbędnych otworów, montaż systemowych naświetlaczy okien piwnic, 2) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych (powyżej poziomu gruntu) wraz z wykonaniem dylatacji i wymianą obróbek blacharskich 3) wymiana parapetów zewnętrznych, 4) remont zadaszenia wejścia do budynku od strony ulicy Jasnej 5) roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania, w tym: a) uzupełnienie powłoki przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej na dachu po wykonaniu obróbek blacharskich, b) wykonanie i montaż w uzgodnieniu z Zamawiającym 6 podwójnych budek lęgowych dla jerzyków (łącznie 12 otworów) 6) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku po termomodernizacji. - ETAP II 7) wymianę stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów wewnętrznych 8) roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania, w tym malowanie ścian okiennych wewnątrz budynku po wykonanych robotach termomodernizacyjnych, odtworzenie okładzin ceramicznych ścian w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych W ramach modernizacji: - ETAP III 9) wyburzenie segmentu C budynku - ETAP IV 10) zagospodarowanie terenu wokół budynku (branża elektryczna, wod-kan, drogowa i architektoniczna) 2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z: a) pozwoleniem na budowę nr - 1813/2015 z dnia 23.12.2015 r. - 1306/2016 z dnia 30.09.2016 r. - 1388/2016 z dnia 18.10.2016 r. b) dokumentacją projektową, c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, d) przedmiarem robót. 3. Realizując przedmiot zamówienia należy stosować materiały i urządzenia wskazane w dokumentach o których mowa w punkcie 2 lub zamienne (równoważne) o nie gorszych parametrach technicznych. 4. Zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia, o których mowa w punkcie 3 muszą być fabrycznie nowe. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji kolorystyki i faktury tynków przed zamówieniem tynków przez Wykonawcę. W celu uzyskania akceptacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbki tynków na płytach styropianowych oraz płyty elewacyjne o wymiarach każdej próbki minimum 50x100cm. UWAGA! 1. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Prowadzenie robót uciążliwych (w tym między innymi wymiana okien, malowanie pomieszczeń) możliwe jest wyłącznie poza godzinami pracy Urzędu. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy teren prowadzenia prac etapami, zgodnie z zakresami wynikającymi z harmonogramu terminowo-rzeczowego. 2. Demontaż i montaż okien należy prowadzić w sposób minimalizujący zapylenie w pomieszczeniach biurowych, po uprzednim zabezpieczeniu wnętrza pomieszczenia. 3. Prowadzenie wszelkich robót, w tym robót rozbiórkowych wymaga szczelnego oddzielenia i zabezpieczenia przed wpływem budowy części czynnej obiektu. Oddzielenie za pomocą ścianek z płyt OSB, płyt poliwęglanowych i folii ochronnej ma zapewnić bezpieczne warunki pracy i obsługi klienta oraz wyeliminować przedostawanie się pyłów z terenu budowy. 4. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego, w tym na drodze dojazdowej do terenu prowadzenia prac. Wymagany termin gwarancji: Minimum 36 miesięcy, maksimum 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, Wymagany termin rękojmi: Minimum 36 miesięcy, maksimum 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany termin rękojmi musi być równy z oferowanym terminem gwarancji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. o/ Gliwice nr 42 1050 1230 1000 0022 7701 5257, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) lub w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, pokój 363, III piętro, 6) godziny otwarcia urzędu: od poniedziałku do środy od godz. 8:00 do 16:00, w czwartek od godz. 8:00 do 17:00, w piątek od godz. 8:00 do 15:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach