Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 3 w Rybniku

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Energetyków
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0324291000, 4291288 , fax. 324 291 225
  • Data zamieszczenia: 2017-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
    ul. Energetyków 46
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 0324291000, 4291288, fax. 324 291 225
    REGON: 27278032300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 3 w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Modernizacja i rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 3 w Rybniku” - realizacja projektu nr POIS.09.01.00-00-0073/16 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamó¬wienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, tj. niżej wymienionych za¬łącz¬nikach do niniejszej specyfikacji: 1.A.1-1.A.5 - Specyfikacje Techniczne,1.B.1 - 1.B.7 - Projekty branżowe, 1.C.1 - 1.C.6 - Przedmiary robót, 1.D Formularz cenowy. Zakres rzeczowy określają załączniki nr 1.A.5 „„Charakterystyka sprzętu medycznego”, „Warunki gwarancji, jakości i serwisu” oraz załącznika nr 1.A.4 „Charakterystyka wyposażenia niemedycznego”. Z uwagi na fakt, iż w niniejszym postępowaniu przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe wskazane jest, by wykonawca w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty dokonał wizji lokalnej – zapoznał się z obiektem, na którym wykonanie robót budowlanych jest przedmiotem niniejszego postępowania, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W tej sprawie należy się kontaktować telefonicznie, ze stosownym (co najmniej 2-dniowym) wyprzedzeniem z p. Antonim Lepiarczykiem – Kierownikiem Działu Technicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na zasadach określonych w specyfikacji oraz w Ustawie w wysokości 34 000,00 zł. przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 15.01.2018 r. przed godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczenio-wych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w BGŻ BNP Paribas S.A. rachunek nr 11 1600 1055 1833 4024 4000 0002. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym zamawiającego (decydująca jest konkretna godzina uznania rachunku bankowego zamawiającego poprzez zaksięgowanie kwoty wadium przez bank zamawiającego). Wskazane jest umieszczenie w opisie przelewu informacji: „wadium przetargowe TT-606-PN/121-2017” oraz dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: 1.1 do oferty - dołączyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2; 1.2 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy: 2.1 do oferty dołączyć: – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2. 3. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy: 3.1 do oferty - dołączyć załącznik 1.A.5 („Charakterystyka sprzętu medycznego”, „Warunki gwarancji, jakości i serwisu”) oraz następujące oświadczenie: oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment, scharakteryzowany i opisany w załączniku nr 1.A.5 do specyfikacji dopuszczenia do obrotu i do używania – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz jest gotów do udostępnienia tych dopuszczeń na wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to zawiera się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach