Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej oraz dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku biurowym.

Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 695 21 30 , fax. 22 695 21 33
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
    ul. Wiejska 10
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 695 21 30, fax. 22 695 21 33
    REGON: 14273498200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.kprp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej oraz dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku biurowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji wraz z robotami budowlanymi w ramach zadania dotyczącego „Modernizacji i rozbudowy systemu sygnalizacji pożarowej oraz dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku biurowym”, zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę POŻ-INSTALACJE Tomasz Klimczak ul. Lwowska 32, 05-200 Wołomin (Załącznik nr 1 do OPZ – Dokumentacja projektowa i Załącznik nr 2 do OPZ – Przedmiary) oraz decyzjami (Załącznik nr 3 do OPZ - Decyzje), łącznie obejmującymi: 1) Projekt budowlany modernizacji i rozbudowy dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku biurowym przy ul. Frascati 2 w Warszawie; 2) Projekt budowlany modernizacji i rozbudowy systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) w budynku Biurowym przy ul. Frascati 2 w Warszawie; 3) Projekt wykonawczy modernizacji i rozbudowy dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku biurowym przy ul. Frascati 2 w Warszawie; 4) Projekt wykonawczy modernizacji i rozbudowy systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) w budynku Biurowym przy ul. Frascati 2 w Warszawie; 5) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla dźwiękowego systemu ostrzegawczego; 6) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla systemu sygnalizacji pożarowej; 7) Przedmiar robót w zakresie modernizacji i rozbudowy dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku biurowym przy ul. Frascati 2 w Warszawie; 8) Przedmiar robót w zakresie modernizacji i rozbudowy systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) w budynku Biurowym przy ul. Frascati 2 w Warszawie. 9) Decyzję Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak WZW.5142.805.2019.KKO dotyczącą modernizacji i rozbudowy dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku Biurowym przy ul. Frascati 2 w Warszawie; 10) Decyzję Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak WZW.5142.806.2019.KKO dotyczącą modernizacji i rozbudowy systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) w budynku Biurowym przy ul. Frascati 2 w Warszawie; 11) Decyzję Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr 156/ŚRD/2019 dotyczącą modernizacji i rozbudowy dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku Biurowym przy ul. Frascati 2 w Warszawie; 12) Decyzję Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr 157/ŚRD/2019 dotyczącą modernizacji i rozbudowy systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) w budynku Biurowym przy ul. Frascati 2 w Warszawie. Zamawiający określa dodatkowo jako przedmiot zamówienia wykonanie przeglądów konserwacyjno-serwisowych i gwarancyjnych wykonanych instalacji (DSO i SSP) oraz przeglądów konserwacyjno-serwisowych systemów ochrony pożarowej, rozumianych jako wszelkie urządzenia, instalacje oraz złożone systemy techniczne, które realizują zadania z zakresu m. in.: a) wykrywania zagrożenia (w szczególności pożarowego), b) rozgłaszania alarmu, c) automatycznej reakcji duszącej ogień w zarodku (np. SUG), d) oddymiania, e) ewakuacji – w tym oświetlenie awaryjne, ewakuacyjne, f) klapach przeciwpożarowych wchodzących w skład układów wentylacji mechanicznej, g) elektrotrzymaczach drzwi pożarowych, - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do OPZ - Szczegółowy zakres przeglądów konserwacyjno-serwisowych wykonanych instalacji (DSO i SSP) oraz systemów ochrony pożarowej. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ, na który składa się: 1) opis; 2) Załącznik nr 1 do OPZ - Dokumentacja projektowa, wskazana w ust. 1 pkt 1÷6; 3) Załącznik nr 2 do OPZ – Przedmiary, wskazane w ust. 1 pkt 7÷8; 4) Załącznik nr 3 do OPZ - Decyzje, wskazane w ust. 1 pkt 9÷12; 5) Załącznik nr 4 do OPZ - Szczegółowy zakres przeglądów konserwacyjno-serwisowych wykonanych instalacji (DSO i SSP) oraz systemów ochrony pożarowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, Bank BGK Oddział w Warszawie nr rachunku 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002, z dopiskiem na przelewie: W tytule przelewu podać numer postępowania. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – Wykonawca może przedłożyć w ofercie dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 2) innej niż pieniądz (tj. wskazanej w ust. 3 pkt 2-5) należy przekazać do upływu terminu składania ofert i wówczas: a) w przypadku składania oferty w formie pisemnej (papierowej) – Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przekazał oryginał dokumentu wadium w postaci papierowej poprzez dołączenie do oferty albo złożył oryginał dokumentu wadium w postaci papierowej w sposób i miejscu wskazanym w ust. 6 (w takim przypadku Wykonawca może załączyć do oferty kopię dokumentu wadium); albo b) w przypadku składania oferty w formie elektronicznej – Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przekazał oryginał dokumentu wadium w formie elektronicznej (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do wystawienia w imieniu wystawcy dokumentu wadialnego) poprzez dołączenie do oferty albo poprzez przekazanie za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.co@prezydent.pl). 6. W przypadku składania dokumentów wymienionych w ust. 3 pkt 2-5 mogą być złożone przez Wykonawcę osobiście w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Głównej przy ul. Wiejskiej 10, parter wejście „D” lub przysłane pocztą na adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego pn. „Modernizacja i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej oraz dźwiękowego systemu ostrzegawczego w budynku biurowym [sygnatura postępowania – ZP.CO-7/2020]<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca winien dostarczyć aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, o którym mowa w art. 3 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2020 r. poz. 838), wydaną na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 3 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia. b) Wykonawca winien dostarczyć aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U 2019 poz. 1792, z późn. zm.), wydane na podstawie art. 5 ust. 3 w związku z art. 4 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie Zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ). 2. Opcjonalnie, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ) zawierające: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wraz z zobowiązaniem Wykonawca przedkłada dokument potwierdzający uprawnienia osoby podpisującej to zobowiązanie do reprezentowania tego podmiotu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach