Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Gdyni

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego
    81382 Gdynia, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja i Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Gdyni obejmująca: 1. Dostawę urządzeń radiowych wraz z montażem i modernizacją sieci dostępowej stacji bazowych: BBC – BS1 ( 4 sektory) oraz Poczta BS5 ( 1 sektor). 2. Dostawę 9 kamer Full HD wraz z montażem i instalacją w następujących lokalizacjach: a) PK – 106 Skrzyżowanie ul. Armii Krajowej/ ul. Sędzickiego, b) PK – 110 Plac Konstytucji c) PK – 102 Bulwar Nadmorski d) PK – 70 ul. Orłowska wejście na molo e) PK – 71 Park królowej Marysieńki f) PK – 67 al. Zwycięstwa - Kolibki g) PK – 40 ul. 10 Lutego/ ul. 3 Maja h) PK – 3 ul. Władysława IV/ ul. Armii Krajowej i) PK – 52 ul. Morska 7 3. Dostawę 2 kamer szerokokątnych 360° ( 12Mpx) wraz z montażem i instalacją na n/w istniejących punktach kamerowych: a) PK-105 - skrzyżowanie ul. Świętojańska / Skwer Kościuszki, b) PK-116 - skrzyżowanie Al. Piłsudskiego / ul. Świętojańska. 4. Dostawę 3 zestawów komputerowych na stanowiska operatorów systemu. 5. Dostawę kamery 4K i instalację jej na obiekcie INFOBOXU Gdynia ul. Świętojańska 6. Demontaż urządzeń podlegających wymianie w ramach zamówienia. 7. Reorganizację systemu transmisji Radiolinii Stratex Networks dla nowych kamer. 8. Przeprogramowanie urządzeń sieciowych dla nowych urządzeń. 9. Szkolenie administratorów systemu z obsługi urządzeń i systemu radiowego 10. Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla elementów systemu objętych modernizacją i rozbudową. 11. Udzielenie gwarancji na zakres zadań objęty przedmiotem zamówienia na okres zadeklarowany w formularzu ofertowym jednak nie mniejszy niż 36 miesięcy. 12. Świadczenie usługi serwisowej dla zakresu objętego przedmiotem zamówienia na okres udzielenia gwarancji. Wykonawca obejmie, w ramach niniejszego zamówienia, serwisem zamontowane urządzenia przez okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji co najmniej 36 miesięcy. Serwis winien obejmować wszelkie wytyczne producenta w tym m.in. częstotliwość serwisowania urządzeń, wymianę elementów objętych serwisem, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz zapewniania utrzymania warunków gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w postanowieniach wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej lub handlowej określone przepisami ustawy o ochronie mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. tj. posiada koncesję MSWiA na świadczenie usług w zakresie technicznej ochrony mienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 oraz wypełniony formularz cenowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1a. 2. Dokument potwierdzający zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w Formularzu ofertowym. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski, 3. Pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii. 4. Zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów (załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Dokument potwierdzający udostępnienie wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą zobowiązania, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach