Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa systemu ciepłowniczego Nidzicy w celu zwiększenia jego efektywności oraz likwidacji niskiej emisji

Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, Kolejowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 625 24 28 , fax. 89 625 77 29
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    Kolejowa 17
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 625 24 28, fax. 89 625 77 29
    REGON: 51056334600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pugknidzica.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa systemu ciepłowniczego Nidzicy w celu zwiększenia jego efektywności oraz likwidacji niskiej emisji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie, na które składają się prace modernizacyjne o poniższym zakresie: a) Budowa osiedlowej sieci cieplnej wraz z przyłączami – przewiduje się budowę osiedlowej sieci cieplnej w celu podłączenia odbiorców ciepła z likwidowanych kotłowni gazowych do Kotłowni Miejskiej biomasowej przy ul. Rataja 11 (w tym wymiana 149 mb sieci kanałowej na preizolowaną). b) Budowa węzłów cieplnych: - budowa węzłów indywidualnych z wymiennikami płytowymi – 18 szt. 2. Budowa sieci cieplnej wraz z przyłączami i węzłami została podzielona na 4 zadania: Zadanie II: Przyłącze „ZAMEK”: Budowa przyłącza cieplnego do Zamku w Nidzicy w rejonie ulicy Zamkowej - średnica 2xdn65/140, długość ok. L=100,0 mb. Przyłączenie Zamku ul. Zamkowa 2 – moc zapotrzebowana - ok. 500 kW. Zadanie III: Sieć „POLICJA”: Budowa osiedlowej sieci cieplnej wraz z przyłączem do Komendy Powiatowej Policji w rejonie ulicy Mickiewicza - średnica 2x100/200, długość ok. L=328,0 mb. Przyłączenie Komendy Powiatowej Policji ul. Mickiewicza 17 (obecnie jest zasilana z kotłowni gazowej Szpitala przyłączem cieplnym niskoparametrowym preizolowanym –do wyłączenia z eksploatacji) - moc zapotrzebowana ok. 120 kW. Zadanie IV: Sieć „HALA”: Budowa osiedlowej sieci cieplnej wraz z przyłączami w rejonie ulic: Rataja, Kopernika, Kościuszki, Kolejowej i Polnej - średnice 2xdn125/225-2xdn150/250, długość ok. L=1 859,00,0 mb. Przyłączenie następujących obiektów: Hala Sportowo-Widowiskowa ul. Polna, budynek MOSiR ul. Polna 7, budynek mieszkalny wielorodzinny ul. Kościuszki 38A, budynek mieszkalny wielorodzinny ul. Kościuszki 40A, budynek Kina „Wenus” ul. Kościuszki 41, budynek MOPS ul. Kolejowa 5, budynek mieszkalny wielorodzinny Kopernika 2 – moc zapotrzebowana 840 kW. W projekcie przewidziano możliwość podłączenia w przyszłości planowanego basenu miejskiego, istniejących budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w rejonie ulicy Kopernika a należących do Spółdzielni Mieszkaniowej „Odbudowa” oraz budynków mieszkalnych wielorodzinnych budowanych w ramach Programu „Mieszkanie Plus” (ok.1 000 kW). Z tego względu w zakresie zadania przewidziano modernizację istniejącej sieci cieplnej preizolowanej na odcinku od kotłowni do Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Kopernika 1 polegającą na zwiększeniu średnicy z 2xdn125/225 na 2x150/250. Zadanie V: Sieć „OSIEDLE KONOPNICKIEJ”: Budowa osiedlowej sieci cieplnej wraz z przyłączami w rejonie ulic: Polnej, Działdowskiej, Konopnickiej i Barke - średnice 2xdn40/110-2xdn100/200, długość ok. L=507,0 mb. Przyłączenie następujących obiektów: Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Barke 3, budynki mieszkalne wielorodzinne: ul. Konopnickiej 11,ul. Konopnickiej 12A, ul. Konopnickiej 12B, ul. Konopnickiej 12C, ul. Konopnickiej 13, ul. Konopnickiej 14 I, Konopnickiej 14 II, Barke 1A. – moc zapotrzebowana ok. 1 300 kW. Obecnie w/w budynki są zasilane z kotłowni lokalnej gazowej przy ul. Konopnickiej 12 będącej własnością Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. W zakresie zadania jest modernizacja sieci cieplnej polegającej na wymianie sieci cieplnej kanałowej niskoparametrowej dn100 na sieć i przyłącza wysokoparametrowe preizolowane 2xdn 40/100 – 2x dn65/140. Razem budowa nowej sieci z przyłączami 2 794,0 mb w tym przebudowa sieci kanałowej na preizolowaną 149,0 mb budowa węzłów cieplnych 18 szt. 3. Zakres zamówienia: a. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej i instrukcji obsługi. b. Prace budowlano – montażowe: Sieci cieplne: -Demontaże i prace rozbiórkowe, zdemontowany złom należy protokolarnie przekazać Zamawiającemu -Prace ziemne, -Zakup i dostawy oraz montaż armatury, rurociągów (z instalacją alarmową) i urządzeń technicznych (studnie z zaworami odcinającymi, odwadniającymi i odpowietrzającymi sieć cieplną itp.), -Budowa sieci cieplnych, -Uporządkowanie i zagospodarowanie terenu, -Wymagane odbiory do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (o ile będzie wymagane), Węzły cieplne: -Demontaże i prace rozbiórkowe, -Instalacje elektryczne: doprowadzenie energii elektrycznej do pomieszczenia węzła, gniazda wtykowe, uziomy i instalacje wyrównawcze, podliczniki energii elektrycznej, - Instalacje sanitarne: wentylacja nawiewna i wywiewna, kanalizacja sanitarna, -Prace ogólnobudowlane: wyrównanie ścian i stropów, malowanie, wyrównanie posadzek, - Dostawa i montaż węzłów cieplnych, c. Utylizacja materiałów izolacyjnych i gruzu. d. Demontaż istniejących urządzeń – zdemontowane urządzenia (pompy, naczynia, liczniki ciepła, wymienniki itp.) należy protokolarnie przekazać Zamawiającemu. e. Uruchomienie, testy i rozruch, instrukcja obsługi, szkolenie załogi. 4. Ponadto, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania planu BIOZ, zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zapewnienia obsługi geodezyjnej, powiadomienia zarządców nieruchomości o planowanym terminie prowadzenia prac, wykonania wszelkich badań i prób, inwentaryzacji powykonawczej, przywrócenia terenu i nawierzchni do stanu poprzedniego, potwierdzone protokołem podpisanym przez zarządcę lub właściciela terenu oraz przeszkolenia obsługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45251250-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w terminie do 19.07.2019 r. do godz. 10:00 na następujących zasadach: 1. Wadium wynosi a) 100 000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy złotych) 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniężnej, b) gwarancji bankowej, c) gwarancji ubezpieczeniowej, d) poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - 33 8834 0009 2001 0000 2017 0001 z podaniem w tytule przelewu: Wadium - przetarg nieograniczony na wykonanie przedsięwzięcia pn.: „Modernizacja i rozbudowa systemu ciepłowniczego Nidzicy w celu zwiększenia jego efektywności oraz likwidacji niskiej emisji”. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia uznaje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego (tj. datę i godzinę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez Wykonawcę. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych beneficjentem gwarancji ma być Zamawiający. Umowa gwarancyjna zawarta pomiędzy Gwarantem a Wykonawcą winna określać gwarancję jako nieodwołalną i bezwarunkową w odniesieniu do prawa Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego nieodwołalnie i bezwarunkowo). Egzekwowanie ww. należności dotyczy następujących przypadków: a) odmowy przez wykonawcę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) niewniesienia przez Wykonawcę w ustalonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) niezłożenia przez Wykonawcę, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Termin ważności gwarancji wadialnych (bankowych, ubezpieczeniowych) stanowiących wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, podmiot potwierdza wartość poręczenia, co najmniej do wielkości ustalonego wadium. Poręczenie winno być ważne przez cały okres związania ofertą. 6. Oryginał dokumentu wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub w poręczeniach, zaleca się zdeponować, za potwierdzeniem, w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert zaś kopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu /potwierdzoną za zgodność z oryginałem/ należy dołączyć do oferty. 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium w terminie lub nie wniósł w wymaganej wysokości lub dopuszczonej SIWZ formie, zostanie z postępowania wykluczony. 8. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, może zostać - na wniosek Wykonawcy - zaliczone przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Wadium wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia (konsorcjum) może być wniesione przez któregokolwiek z członków konsorcjum lub przez kilku uczestników łącznie (zgodnie z ustaleniami w Porozumieniu). 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie: a) po wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana); b) po unieważnieniu postępowania. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie określonej w pkt. 13, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca musi wnieść wadium w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Wnoszone wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Przy czym jako pierwszy dzień biegu terminu związania uznaje się dzień wskazany jako termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzenie spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu stanowić będą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ). 2) potwierdzenie spełnienia warunku udziału dotyczącego zdolności technicznych i zawodowych, w zakresie wiedzy i doświadczenia: a) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju (wielkości) oraz daty i miejsca wykonania – zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ oraz b) Dowody określające, czy roboty wskazane w wykazie zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. c) Oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ 3) potwierdzenie spełnienia warunku udziału dotyczącego zdolności technicznych i zawodowych, w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, posiadanych uprawnień, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i informacji o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. b) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie 4) potwierdzenie spełnienia warunku udziału, dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej: a) Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności – za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres. b) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż podana w rozdziale VIII wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do wysokości podanej w rozdziale VIII UWAGA – zgodnie z ukształtowanym orzecznictwem KIO składając „opłaconą polisę” wykonawca zobowiązany będzie załączyć dowód (dowody) potwierdzające opłacenie polisy, w zakresie wymaganym na termin składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązany będzie dokonać poprzez przedłożenie poniższych dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, w odniesieniu do każdego partnera konsorcjum. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone w odniesieniu do każdego uczestnika konsorcjum. 4) Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty muszą być złożone w odniesieniu do każdego uczestnika konsorcjum. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt 9, zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą z grupy kapitałowej, który także złożył ofertę, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Inne dokumenty: Wykonawca, składając ofertę - zgodną z formularzem ofertowym (załącznik Nr 4) - winien załączyć: a) harmonogram rzeczowo – finansowy zawierający szczegółowy harmonogram dostaw urządzeń i prac budowlano-montażowych (wzory harmonogramów sieci cieplnych - załącznik 4/1 i węzłów cieplnych załącznik - 4/2 załączono do formularza ofertowego. b) formularze cenowe (sieci cieplne - załącznik 4/3, i węzły cieplne załącznik 4/4) c) opisy i charakterystyki proponowanych do zastosowania rozwiązań - obejmujące w szczególności: -zestawienia głównych urządzeń, -schematy i rysunki instalacji,- - krótki opis działania, d) dane techniczne urządzeń i instalacji wchodzących w zakres dostaw z charakterystyką podstawowych elementów i producentów urządzeń. e) tabelaryczny wykaz wymaganych przeglądów serwisowych w okresie gwarancyjnym z podaniem: -terminu ich wykonywania (ilość godzin pracy) -zakresu wykonywanych czynności - przewidywany koszt f) potwierdzenie odbycia nieobowiązkowej wizji lokalnej (załącznik nr 3 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach