Przetargi.pl
Modernizacja i Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Kępinie

Urząd Miasta i Gminy Gąbin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-530 Gąbin, ul. Stary Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 674 164 , fax. 242 674 164
  • Data zamieszczenia: 2020-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Gąbin
    ul. Stary Rynek 16
    09-530 Gąbin, woj. mazowieckie
    tel. 242 674 164, fax. 242 674 164
    REGON: 52843900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gabin.pl, www.gabin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Kępinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja i Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Kępinie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: - wykonanie nowej części budynku SUW wraz z fundamentami pod urządzenia i odwodnieniem liniowym, - ocieplenie istniejącego budynku, - rozbiórka fundamentów znajdujących się na zewnątrz budynku, - likwidacja istniejącego kanału technologicznego i wykonanie nowego, - likwidacja schodów wejściowych do budynku i wykonanie nowych, - wydzielenie pomieszczenia przedsionka, - wykonanie rampy i podjazdu, - wykonanie nowej opaski wokół budynku, - wymiana ogrodzenia wraz z bramą i furtką, - rozbiórka istniejącego odstojnika, - wykonanie nowego odstojnika żelbetowego, - wykonanie nowej nawierzchni drogi z żwiru, - prace budowlane i wykończeniowe, - kompletny demontaż istniejących urządzeń SUW, - montaż układu napowietrzania wody – Zestawu Aeracji, - montaż Zestawu Sprężarek do napowietrzania wody, - montaż dwustopniowego układu filtracji składającego się z czterech Zestawów Filtracji pierwszego stopnia DN2400 oraz czterech Zestawów Filtracji drugiego stopnia DN2200, - montaż Zestawu Dmuchawy do płukania filtrów, - montaż Zestawu Pompy Płuczącej do płukania filtrów, - montaż chloratora i urządzeń towarzyszących w pomieszczeniu chlorowni, - montaż Zestawu Pompowego tłoczącego wodę do sieci wodociągowej, - montaż armatury odcinającej, pomiarowej i regulacyjnej, - montaż nowego orurowania SUW ze stali nierdzewnej gat. 304, - pozostawienie istniejących zbiorników retencyjnych – nowy przewód tłoczący wodę na zbiorniki, - budowę nowego o większej pojemności odstojnika popłuczyn, - wymiana rurociągu ssawnego ze zbiorników retencyjnych, - budowę nowego budynku przeznaczonego na halę filtrów oraz pomieszczenie agregatu, - montaż nowej instalacji elektrycznej, - pełną automatyzacje procesu uzdatniania wraz z monitoringiem kompatybilnym z istniejącym systemem zarządzania wodociągiem na terenie Miasta i Gminy Gąbin oraz systemem alarmowym. Szczegółowy zakres prac zawierają przedmiary robót oraz załączona dokumentacja UWAGA: ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE NA TERENIE ISTNIEJĄCEJ STACJI UZDATNIANIA WODY I NA WYKONAWCY BĘDZIE CIĄŻYŁ OBOWIĄZEK UTRZYMANIA CIĄGŁOŚCI PRACY STACJI UZDATNIANIA WODY ORAZ DOSTAW WODY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 14.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 45 000.00 PLN (słownie: czterdzieści pięć tysięcy 00/100 PLN). 14.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-08-31 do godz. 10:00. 14.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 93 1020 3974 0000 5602 0006 6233 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 310). 14.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 14.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 14.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Beneficjentem wadium wnoszonego w formie innej niż w pieniądzu jest Zamawiający. 14.7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi: a) być czynnością jednostronnie zobowiązującą; b) mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu; c) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; d) zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 14.8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 14.9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach