Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Szelków

Gmina Szelków ogłasza przetarg

  • Adres: 06-220 Stary Szelków, Stary Szelków 39
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7176001 , fax. 029 7176004 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2013-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szelków
    Stary Szelków 39 39
    06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7176001, fax. 029 7176004 w. 28
    REGON: 55066837300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szelkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Szelków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji systemu oświetlenia ulicznego i drogowego w Gminie Szelków, podzielone na dwa etapy: I. Modernizacja oświetlenia w zakresie istniejącej sieci oświetlenia ulicznego zgodnie z przedmiarami robót (załącznik nr 7A do SIWZ), program funkcjonalno użytkowym (załącznik nr 8 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ) II. Rozbudowa oświetlenia poza zakresem istniejącej sieci oświetlenia ulicznego zgodnie z przedmiarami robót (załącznik nr 7B do SIWZ), programem funkcjonalno użytkowym (załącznik nr 8 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ). 2.1 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: ZADANIE I - MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO: Wykonanie projektu modernizacji oświetlenia drogowego w zakresie istniejącej sieci oraz wykonanie zadania na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 8 do SIWZ, oznaczonego jako Program funkcjonalno-użytkowy. 1. Wykonanie pełnej dokumentacji projektowej pn.: Zaprojektowanie, wykonanie modernizacji systemu oświetlenia ulicznego i drogowego w Gminie Szelków. a) Dokumentacja Projektowa powinna być wykonana w sposób umożliwiający jej uzgodnienie z właścicielem konstrukcji wsporczych na których będą zamontowane oprawy, wg standardu określonego w programie funkcjonalno użytkowym. b) Dokumentację należy skoordynować z wszystkimi opracowaniami projektowymi dotyczącymi terenu przedmiotowej inwestycji. c) Pełny zakres niezbędnych uzgodnień, opinii jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy. d) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień dokumentacji. e) Podczas projektowania i w przypadku napotkania innych wątpliwości należy dokonać roboczych uzgodnień z Zamawiającym. f) Zaleca się na roboczo dokonywać również uzgodnień z Zamawiającym w zakresie wykonywanych opracowań. 2.Wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez wykonawcę poprzez modernizację następujących elementów systemu: a) Demontaż opraw oświetlenia ulicznego - 394 kpl. b) Montaż wysięgników z oprzewodowaniem i bezpiecznikowymi złączami oświetleniowymi - 339 kpl. c) Montaż nowych opraw sodowych ze źródłami światła: - 50 W - 138 kpl. - 70 W - 129 kpl - 100 W - 47 kpl. - 150 W - 25 kpl. d) Montaż 24 szt kompletnych szaf sterowniczych. e) Montaż 18 szt zegarów astronomicznych. f) Dopuszczenie do prac przez ZEWT.S.A. (koszty wyłączeń ponad wskazaną w kosztorysie załączonym do SIWZ ponosi Wykonawca); g) Pomiary ochronne niskiego napięcia h) Utylizacja zużytych źródeł światła - protokół z utylizacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu; i) Wykonanie pozostałych robót, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 7A do SIWZ. j) uzgodnienie zajęcia pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca). k) Wykonanie oznakowania drogowego zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. l) Wykonanie inwentaryzacji opraw oświetleniowych po realizacji zadania z podziałem na obwody oświetlenia ulicznego i numeracją słupów, na których zostały zainstalowane oprawy (schematy jednokreskowe). m) Odbiór wykonanych robót pod względem technicznym przez Przedsiębiorstwo Energetyczne. n) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. o) Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. p) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone materiały zgodnie z wymaganymi warunkami gwarancji w/g karty gwarancyjnej (zał nr. 10) tj. 36 miesięcy dla dostarczanych opraw i źródeł światła oraz dla wykonanych prac instalacyjnych. q) Konserwacja zmodernizowanego systemu oświetlenia na terenie gminy Szelków w okresie od rozpoczęcia inwestycji do końca okresu gwarancji. ZADANIE II - ROZBUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO : Wykonanie projektu rozbudowy oświetlenia drogowego w gminie Szelków oraz wykonanie zadania na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 8 do SIWZ, oznaczonego jako Program funkcjonalno-użytkowy. 1. Wykonanie pełnej dokumentacji projektowej pn.: Zaprojektowanie, wykonanie rozbudowy systemu oświetlenia ulicznego i drogowego w Gminie Szelków. a) Dokumentacja Projektowa powinna być wykonana w sposób umożliwiający jej uzgodnienie z właścicielem konstrukcji wsporczych na których będą zamontowane oprawy. b) Dokumentację należy skoordynować z wszystkimi opracowaniami projektowymi dotyczącymi terenu przedmiotowej inwestycji. c) Pełny zakres niezbędnych uzgodnień, opinii jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy. d) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień dokumentacji. e) Podczas projektowania i w przypadku napotkania innych wątpliwości należy dokonać roboczych uzgodnień z Zamawiającym. f) Zaleca się na roboczo dokonywać również uzgodnień z Zamawiającym w zakresie wykonywanych opracowań. 2.Wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją projektowa wykonaną przez wykonawcę poprzez rozbudowę następujących elementów systemu: a) Montaż linii oświetleniowej NN na istniejących słupach 14.000 m. b) Montaż wysięgników z oprzewodowaniem i bezpiecznikowymi złączami oświetleniowymi - 111 kpl. c) Montaż nowych opraw sodowych ze źródłami światła: - 50 W - 81 kpl. - 70 W - 26 kpl - 100 W - 4 kpl. d) Montaż 9 szt kompletnych szaf sterowniczych. e) Dopuszczenie do prac przez ZEWT.S.A. (koszty wyłączeń ponad wskazaną w kosztorysie załączonym do SIWZ ponosi Wykonawca); f) Pomiary ochronne niskiego napięcia g) Wykonanie pozostałych robót, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 7B do SIWZ. h) uzgodnienie zajęcia pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca). i) Wykonanie oznakowania drogowego zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. j) Wykonanie inwentaryzacji opraw oświetleniowych po realizacji rozbudowy oświetlenia z podziałem na obwody oświetlenia ulicznego i numeracją słupów, na których zostały zainstalowane oprawy (schematy jednokreskowe). k) Odbiór wykonanych robót pod względem technicznym przez Przedsiębiorstwo Energetyczne. l) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. m) Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. n) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone materiały zgodnie z wymaganymi warunkami gwarancji w/g karty gwarancyjnej (zał nr. 10) tj. 36 miesięcy dla dostarczanych opraw i źródeł światła oraz dla wykonanych prac instalacyjnych. o) Konserwacja rozbudowanego systemu oświetlenia na terenie gminy Szelków w okresie od rozpoczęcia inwestycji do końca okresu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42 poz. 275 z 2007 r.; Nr 116 poz. 730 i 732; Nr 227 poz. 1505 z 2008 r. oraz Nr 96 poz 620 z 2010 r.) 3. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 4. W treści dokumentów Wykonawcy potwierdzającego wniesienie wadium składanego w innej formie niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w których Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą wynikać wprost z postanowień określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. Filia Nr 1 w Makowie Mazowieckim O/Ostrołęka Nr 79 1500 1588 1215 8005 0952 0000 z dopiskiem wadium na Modernizacja i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Szelków. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, zaś oryginał polecenia przelewu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na jego żądanie. 6. Termin wniesienia wadium Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na konto bankowe Gminy Szelków, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed terminem składania ofert, jest to warunek bezwzględnie konieczny. 7. Zwrot wadium Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie. - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szelkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach