Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Browarna 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6401753 , fax. 025 6401711
- Data zamieszczenia: 2011-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach
ul. Browarna 12 12
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 025 6401753, fax. 025 6401711
REGON: 00001775600356 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i rozbudowa okablowania strukturalnego (części logicznej) w budynku Inspektoratu ZUS w Mińsku Mazowieckim ul. Warszawska 84 i Biura terenowego w Węgrowie ul. Wieniawskiego 15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 4.845.000 EURO na Modernizację i rozbudowę okablowania strukturalnego (części logicznej) w budynku Inspektoratu ZUS w Mińsku Mazowieckim ul. Warszawska 84 i Biura terenowego w Węgrowie ul. Wieniawskiego 15 z podziałem zamówienia na dwa zadania: Zadanie 1: Rozbudowa instalacji okablowania w Inspektoracie ZUS w Mińsku Mazowieckim oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. Zadanie 2: Rozbudowa i modernizacja instalacji okablowania w Biurze Terenowym ZUS w Węgrowie oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324240001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiace złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych wraz z wykupieniem usługi wsparcia i aktualizacji producenta dla systemu zapór sieciowych
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu zapór sieciowych wraz z wykupieniem usługi wsparcia i aktualizacji producenta dla systemu zapór sieciowych, systemu zarządzania a także sygnatur dla modułów: Application Control, Anti-Virus, Anti-Bot, URL Filtering, IPS
Dodano: 2016-05-20 - Zaprojektowanie i zbudowanie sieci radiowej wifi, systemu zarządzania, wdrożenie oraz wykonanie szkoleń i wykonanie odpowiedniej dokumentacji
Dodano: 2015-12-08 - Zakup i dostawa sprzętu infrastruktury sieciowej z przeznaczeniem dla instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym JW 2063.
Dodano: 2015-11-17 - Zakup szkieletowych urządzeń sieciowych LAN dla KGP - nr sprawy 216/BŁiI/15/UM
Dodano: 2015-10-14 - Rozbudowa sieci bezprzewodowej
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa punktów dostępowych, routerów, platform ewaluacyjnych oraz anten. Postępowanie nr WEiTI/134/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-07-08 - Dostawa infrastruktury sieciowej i serwerowej dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa punktów dostępowych, routerów, kart radiowych, modułów komunikacyjnych, platform ewaluacyjnych oraz anten. Postępowanie nr WEiTI/90/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-05-21 - Zapewnienie bezpiecznego dostępu zewnętrznego (NGF)
Dodano: 2014-11-20