Przetargi.pl
„Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Łambinowice-Sowin w formule zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Łambinowice ogłasza przetarg

  • Adres: 48-316 Łambinowice, ul. Tadeusza Zawadzkiego 29
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774311314
  • Data zamieszczenia: 2022-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łambinowice
    ul. Tadeusza Zawadzkiego 29
    48-316 Łambinowice, woj. opolskie
    tel. 774311314
    REGON: 531412846
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Łambinowice-Sowin w formule zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Łambinowice-Sowin w formule zaprojektuj i wybuduj”1. Zakres zamówienia:Zakres robót objętych niniejszym Programem funkcjonalno-użytkowym (dalej zwanym PFU) obejmuje zaprojektowanie, rozbudowę i modernizację oczyszczalni ścieków "Łambinowice".Aktualnie pracująca oczyszczalnia posiada maksymalną przepustowość Qmaxdobowe = 450 m3/dobę przy Qśrd.dobowe = 336,12 m3/dobę dla 2997 RLM. Konieczność rozbudowy oczyszczalni wynika przede wszystkim z potrzeby przyłączenia sąsiednich miejscowości, które zostaną dopiero skanalizowane.Aktualnie oczyszczalnia pracuje zgodnie z parametrami określonymi w pozwoleniu wodnoprawnym- stanowiący zał nr 11 do SWZ, ale zwiększenie liczby mieszkańców w obszarze zlewni oczyszczalni może spowodować przekroczenie dopuszczalnej przepustowości i nieprawidłową pracę systemu, skutkującą niedopełnieniem wymaganych prawem parametrów oczyszczania. Konieczność zwiększenia przepustowości obiektu wynika ze względu na wzrost ilości ścieków i ładunku zanieczyszczeń dopływających do oczyszczalni oraz utrzymania wymagań stawianych dla ścieków oczyszczonych odprowadzanych do odbiornika.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy oczyszczalni ścieków w Łambinowicach wraz z dokumentacją projektową i innymi dokumentami niezbędnymi do prowadzenia inwestycji, oraz przyszłej eksploatacji rozbudowanego obiektu.Celem inwestycji jest wybudowanie i uruchomienie nowego bloku biologicznego, co ma zagwarantować bezpieczne oczyszczenie ścieków skierowanych do oczyszczania biologicznego o parametrach jak podano w poniższych tabelach.Założone dane:· RLM = 4500 mk· współczynnik nierównomierności dobowej Nd = 1,4· współczynnik nierównomierności godzinowej Nd = 2,1· jednostkowa ilość ścieków qj = 110 l/mk/dTabela 1 Bilans ilościowyL.p. Qśrdm3/d Q max dm3/d Q max hm3/h1 495 693 61Tabela 2 Prognozowane ładunki w ściekach surowych dla rozbudowanej oczyszczalni dla założonej równoważnej liczbie mieszkańców RLM=4500mkL.p. Rodzajzanieczyszczenia Ładunekjednostkowy[kg/mk] Ładunek dopływający naoczyszczalnię[kg/d]1 ChZT 120 5402 BZT5 60 2703 zawiesina 60 2704 N og. 12 245 P og. 2,5 11Przewidywany podział dopływu ścieków pomiędzy istniejący i ciąg technologiczny:· 52% - istniejący ciąg· 48% - nowy ciągWszelka infrastruktura towarzysząca powinna zostać rozbudowana i zmodernizowana tak, by w należyty sposób zapewnić poprawne funkcjonowanie nowego bloku biologicznego.Zadaniem zespołu projektowego zatrudnionego przez Wykonawcę jest przeanalizowanie wystarczalności minimalnego zakresu zamówienia opisanego w niniejszym PFU. W przypadku stwierdzenia konieczności modyfikacji i uzupełnień, Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność zrealizuje je, po uprzedniej akceptacji Inwestora.Wystarczalność ostatecznego zakresu, który będzie realizowany, zostanie potwierdzona obliczeniami zawartymi w Projekcie Budowlanym.Standardy realizacji ewentualnych modyfikacji i uzupełnień nie będą mniejsze niż opisane dla minimalnego zakresu zamówienia zdefiniowanego w niniejszym PFU.W ujęciu ogólnym zamówienie obejmuje:• Uzyskanie wymaganych dokumentów formalno-prawnych, decyzji, pozwoleń, uzgodnień potrzebnych do realizacji inwestycji• Wykonanie Projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę• Wykonanie projektów technicznych wraz z kosztorysami• Sporządzenie dokumentacji budowy• Przygotowanie dokumentacji eksploatacyjnej, w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie• Wykonanie robót budowlano-montażowych i instalacyjnych wraz z wszelkimi dostawami, które zostaną zrealizowane na podstawie powyższych projektów oraz wymagań.W ramach prac projektowych należy opracować m.in.:• Wielobranżową dokumentację projektową, opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Rozwoju z dn. 11.09.2020 (Dz. U. poz.1609 ze zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami, zawierające m.in.:- Komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami oraz z ZUDP- Uzyskanie mapy do celów projektowych- Uzyskanie dokumentacji geotechnicznej i hydrogeologicznej w zakresie niezbędnym do realizacji dokumentacji projektowej, jak i realizacji inwestycji- Informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia• Przygotowanie operatu oraz uzyskanie nowego pozwolenia wodno-prawnego na zrzut ścieków oczyszczonych z oczyszczalni,• Przygotowanie operatu oraz uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego na rzut wód z odwodnienia terenu podczas budowy• Uzyskanie odstępstwa od warunków technicznych, jeśli będzie istniała taka możliwość na etapie dokumentacji projektowej• Uzyskanie pozwolenia na budowę • Projekt wykonawczy wszystkich niezbędnych branż umożliwiających prawidłową realizację inwestycji• Kosztorys inwestorski, który służyć będzie do rozliczeń finansowych robót budowlanych• Specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla zakresu robót objętego przedmiotem umowy.Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z przepisami określonymi w PFU oraz ustaleniami wynikającymi z warunków umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Każda część dokumentacji musi posiadać oświadczenie, Projektanta i Sprawdzającego, że jest wykonana zgodnie z obowiązującymi polskimi przepisami i wytycznymi projektowymi oraz jest kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć. Dokumentacja projektowa musi posiadać oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzonym sprawdzeniu, uzgodnieniu i gotowości jej do realizacji. Okres gwarancji dla dokumentacji projektowej wynosi 36 miesięcy od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego dokumentacji.W ramach rozbudowy oczyszczalni ścieków między innymi należy wykonać m.in:• Skierowanie strumienia ścieków ze zbiornika retencyjnego (ZRŚ) do studni awaryjnej kierowania strumienia (SAKS)• Przebudowa studni rozprężnej rozdzielającej strumień (SRRS)• Remont lub modernizację istniejącego reaktora biologicznego• Budowa nowego ciągu technologicznego z komorą stabilizacji w technologii przepływowej niskoobciążonego osadu czynnego w układzie kaskadowym z gradientem stężeń• Rozbudowę stacji odwadniania osadu o instalację higienizacji osadu• Wykonanie niezbędnych sieci technologicznych, sanitarnych, energetycznych i teletechnicznych• Zasilenie nowych obiektów w energię elektryczną i inne niezbędne media• Modernizacja i rozbudowa systemu AKPiA oraz SCADA• Wykonanie zdalnego monitoringu oczyszczalni• wykonanie instalacji fotowoltaicznej do zasilania urządzeń oczyszczalni• Zagospodarowanie terenu Dokonanie uruchomienia i rozruchu poszczególnych urządzeń, instalacji, obiektów iWęzłów Przeprowadzenie prób i badań Przeszkolenie załogi Wykonanie całej dokumentacji powykonawczej wraz z wszystkimi dokumentamiformalno-prawnymi, decyzjami, pozwoleniami, uzgodnieniami związanymi z przekazaniem inwestycji Inwestorowi.Inwestor wymaga, że jeśli konieczne będzie przeprowadzenie działań nie wymienionych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a koniecznych dla prawidłowego przeprowadzenia robót projektowych lub inwestycyjnych oraz uzyskania prawidłowego działania budowanych obiektów, to Wykonawca musi jeuznać za włączone zarówno do zakresu zamówienia jak i do wynagrodzenia Wykonawcy. Koszt wszystkich takich prac Wykonawca ujmie na własne ryzyko wcenie ofertowej. Wykonawca w pełni odpowiada za uzyskanie efektu pracy nowych obiektów.Wykonawca w pełni odpowiada za uzyskanie efektu pracy nowej części oczyszczalni dla obciążenia (hydraulicznego i ładunkiem zanieczyszczeń) nie większego niż określone w niniejszym PFU.2. Teren objęty inwestycjąInwestycja będzie realizowana na terenie oczyszczalni ścieków "Łambinowice".Oczyszczalnia zlokalizowana jest na działce geodezyjnej nr ewid. 250/3 obręb ewidencyjny 160704_2.0010 Sowin jednostka ewidencyjna Łambinowice. Teren oczyszczalni jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z uproszczonym wypisem z rejestru gruntów właścicielem / władającym terenem jest Inwestor, tj. Gmina Łambinowice.Przedmiotowa działka, położona jest w obrębie jednego z leśnych kompleksów lasów państwowych, stanowiących własność Skarbu Państwa - Nadleśnictwo Tułowice. Do działki prowadzi lokalna, śródleśna droga. Najbliższa zabudowa mieszkaniowa, to budynki miejscowości Łambinowice, które są oddalone od oczyszczalni ścieków w odległości mierzonej w linii prostej, wynoszącej ok. 820m w kierunku zachodnim.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym- stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.Dokumenty te stanowią załączniki do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30 000 tys. zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art.97 ust.7:1) w pieniądzu2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy Prudnik Filia Łambinowice Nr 89 8905 1010 9001 0012 5413 0001tytułem: „wadium – „Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Łambinowice-Sowin w formule zaprojektuj i wybuduj”W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty dowód wpłaty wadium- potwierdzający dokonanie przelewu. W formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Łambinowice;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: d) zdolności technicznej lub zawodowej:- Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie i prawidłowo co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na wykonaniu rozbudowy lub przebudowy lub budowy oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 2 800 000,00 zł brutto lub o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż 200 m3/d, z podaniem rodzaju robót, dat i miejsca wykonania, oraz podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane, co winien potwierdzić dowodami czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Zamawiający uzna warunek zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować n/w osobami:w zakresie projektowania:1) dysponuje minimum jedną osobą projektanta branży sanitarnej posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2019r. poz.831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na byciu od daty uzyskania uprawnień budowlanych przed terminem składania ofert projektantem w branży sanitarnej na co najmniej 2 zadaniach obejmujących wykonanie dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż 200 m3 /d każda;2) dysponuje minimum jedną osobą projektanta branży elektrycznej posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2019r. poz.831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na byciu od daty uzyskania uprawnień budowlanych przed terminem składania ofert projektantem w branży elektrycznej na co najmniej 2 zadaniach obejmujących wykonanie dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż 200 m3 /d każda;3) dysponuje minimum jedną osobą projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2019r. poz.831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na byciu od daty uzyskania uprawnień budowlanych przed terminem składania ofert projektantem w branży konstrukcyjno –budowlanej na, co najmniej 2 zadaniach obejmujących wykonanie dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż 200 m3 /d każda;w zakresie wykonywania robót:4) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w branży sanitarnej posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz. z 2021r. poz. 2351 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2019r. poz.831) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. Z 2019 r., poz. 1117) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym nabyciu od daty uzyskania uprawnień budowlanych przed terminem składania ofert kierownikiem budowy lub robót w branży sanitarnej na co najmniej 2 zadaniach obejmujących budowę lub przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej min. 200 m3/d każda;5) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w branży elektrycznej posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2019r. poz.831) uprawnienia budowlane w specjalności w instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. Z 2019 r., poz. 1117) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na byciu od daty uzyskania uprawnień budowlanych przed terminem składania ofert kierownikiem budowy lub robót w branży elektrycznej na co najmniej 1 zadaniu obejmującym budowę lub przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż 200 m3 /d.6) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2021r. poz. 2351) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno –budowlanej bez ograniczeń wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. Z 2019 r., poz. 1117) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Osoba ta musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na byciu od daty uzyskania uprawnień budowlanych przed terminem składania ofert kierownikiem budowy lub robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej na co najmniej 2 zadaniach obejmujących budowę lub przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej min. 200 m3/d każda.Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów.Osoby wskazane w załączniku nr 9 do SWZ muszą brać bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia.W przypadku zmiany osób wskazanych w wykazie osób (Załącznik nr 9 do SWZ) w trakcie realizacji zamówienia, nowe osoby będą musiały spełniać ww. wymagania.Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach