Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa infrastruktury społecznej i edukacyjnej na terenie gminy Lipnica Murowana

GMINA LIPNICA MUROWANA ogłasza przetarg

  • Adres: 32-724 Lipnica Murowana, 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6852100 , fax. 14 6852102
  • Data zamieszczenia: 2024-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LIPNICA MUROWANA
    44
    32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie
    tel. 14 6852100, fax. 14 6852102
    REGON: 851660602
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicamurowana.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa infrastruktury społecznej i edukacyjnej na terenie gminy Lipnica Murowana
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja i rozbudowa infrastruktury społecznej i edukacyjnej na terenie gminy Lipnica Murowana”2. Zamówienie obejmuje: Zadanie nr 1 Rozbudowa Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipnicy DolnejW zakres zadania wchodzi: Nadbudowa jednej kondygnacji istniejącego budynku OSP w Lipnicy Dolnej, wykonanie konstrukcji oraz pokrycia dachowego wraz z zakupem i montażem dwóch syren sygnalizacyjnych. Zakres zadania obejmuje również stolarkę zewnętrzną drzwiową i okienną, tynki poddasza i klatki schodowej, izolacje poziome i wylewki poddasza, sufity podwieszane z ociepleniem wełną mineralną oraz rozbudowę wewnętrznych instalacji wody, kanalizacji, C.O., energii elektrycznej. Dodatkowo zadanie obejmuje wykonanie rurażu instalacji wentylacji mechanicznej, wykonanie instalacji odgromowej oraz instalacji teleinformatycznych. Wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Polskiego Ładu. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym atesty materiałów, pomiary instalacji itp.) Szczegółowy opis przedmiotu zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna, projektowane postanowienia umowy, przedmiar robót - jako element pomocniczy – przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, jest dokumentem podrzędnym w stosunku do projektu budowlanego. Zadanie nr 2Modernizacja kuchni Samorządowego Przedszkola w RajbrocieW zakres zadania wchodzi:Kompleksowy remont kuchni w przedszkolu samorządowym w Rajbrocie wraz z przebudową i rozbudową instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej oraz budowa nowej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Wentylacje zaprojektowano dla pomieszczeń kuchni i zaplecza w układzie n1W1 - wentylacja mechaniczna nawiewno–wywiewna. Klimatyzacja zaprojektowana dla pomieszczenia kuchni w systemie SPLIT. Remont obejmuje również kompleksowe wyposażenie kuchni zgodne z odrębnym opisem. W zakres zadania wchodzi również wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana instalacji elektrycznej, roboty tynkarskie i malarskie, posadzki, okładziny ścienne. W zakres zadania wchodzi również przeszkolenie pracowników kuchni z obsługi nowego wyposażenia Wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Polskiego Ładu. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym atesty materiałów i wyposażenia, instrukcje, wykonanie pomiarów instalacji itp.) Uwaga:Ze względu na prace budowlane realizowane przy obiekcie czynnym – budynek Przedszkola, prace należy wykonywać i zaplanować na okres wakacyjny. Najwcześniej rozpoczęcie prac możliwe jest z początkiem czerwca po uzgodnieniu z dyrektorem Przedszkola natomiast zakończenie do 31 sierpnia 2024 r. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna, opis wyposażenia, projektowane postanowienia umowy, przedmiar robót - jako element pomocniczy – przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, jest dokumentem podrzędnym w stosunku do projektu budowlanego.UWAGA!Zamawiający informuje, że zadanie dofinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. W przypadku niedotrzymania terminu realizacji zadania wskazanego w rozdz.III SWZ, Zamawiający może utracić dofinansowanie. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia powstałej szkody związanej z utratą dofinansowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych00/100),2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310z późn. zm.),3. Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego, w BSRz o/Nowy Wiśnicz na konto nr 31 8589 0006 0230 0000 0837 0005.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.4. Wadium w formie niepieniężnej (poręczeń, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej) wystawione na potrzeby niniejszego postępowania powinno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta.5. Wymóg użycia środków komunikacji elektronicznej, dotyczy wszelkiej komunikacji pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym również komunikacji w zakresie przekazywania zamawiającemu dokumentu stanowiącego potwierdzenie wniesienia wadium.6. Wadium wnoszone w formie innej, iż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą.7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta.8. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust 6 ustawy.9. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.10. Zgodnie z art. 226 ust 1. Pkt 14 ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.11. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności przewidzianej w art.98 ust. 1 i 2 ustawy.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w przypadkach wskazanych zapisami niniejszej SWZ i przepisów prawai spełniają warunki w postępowaniu w następującym zakresie:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Określenie warunków:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunków:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Określenie warunków:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4. Zdolności technicznej lub zawodowejOkreślenie warunków:Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał wymienione poniżej minimalne poziomy zdolności dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.1) Wykonawca dysponuje osobami, które będą skierowane do kierowania robotami budowlanymi podczas realizacji zamówienia w specjalności:a) Kierownik budowy - Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanejb) Kierownik robót - Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnychc) Kierownik robót - Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych.Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz.1646 z późn. zm).Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie wymagań przez jedną osobę zgodnie z posiadanymi uprawnieniami (jeżeli dotyczy).Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach