Miasto Słupsk ogłasza przetarg
- Adres: 76200 Słupsk, Plac Zwycięstwa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 488 414 , fax. 598 488 321
- Data zamieszczenia: 2018-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Słupsk
Plac Zwycięstwa 3
76200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 598 488 414, fax. 598 488 321
REGON: 59064500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.slupsk.pl, http://bip.um.slupsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i rozbudowa funkcjonującego w Urzędzie Miejskim w Słupsku systemu KSAT2000i - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Etap1: a) modernizacja i rozbudowa funkcjonującego w Urzędzie Miejskim w Słupsku systemu KSAT2000i w zakresie obsługi podatków, opłat (w tym opłaty za gospodarowanie odpadami) oraz należności dotyczących gospodarowania nieruchomościami (m.in. za wieczyste użytkowanie, z tytułu trwałego zarządu, dzierżawy, najmu) b) integracja systemów KSAT2000i i Mdok obejmująca wymianę dokumentów między systemami. c) szkolenie dla pracowników UM Słupsk z obsługi systemu KSAT2000i po modernizacji i rozbudowie, w tym w związku z możliwością składania przez podatników drogą elektroniczną deklaracji i informacji (1 gr. x 8h) d) opracowanie i udostępnienie na platformie ePUAP e-formularzy. Etap 2: e) dostawa Internetowej Platformy Informacyjno-Płatniczej (IPIP) – licencja f) wdrożenie Internetowej Platformy Informacyjno-Płatniczej (IPIP) wraz z integracją z systemem KSAT2000i g) szkolenie dla pracowników UM Słupsk z obsługi i funkcjonowania Internetowej Platformy Informacyjno-Płatniczej IPIP (1 gr. x 16h). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72262000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP zostanie udostępniony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną