Przetargi.pl
„Modernizacja i rozbudowa Domu Kultury "Papiernik" w systemie zaprojektuj i wybuduj”

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Partyzantów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 428 508 , fax. 326 428 052
  • Data zamieszczenia: 2021-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 326 428 508, fax. 326 428 052
    REGON: 53776300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl link BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja i rozbudowa Domu Kultury "Papiernik" w systemie zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie wraz z modernizacją i rozbudową Domu Kultury „Papiernik” w szczególności: 1. opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych uwzględniających obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi, szczególnie rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1935) we wszystkich branżach objętych przedmiotem zamówienia: a) architektonicznej, b) konstrukcyjno-budowlanej, c) sanitarnej, d) elektrycznej, e) drogowej. 2. Kompletna dokumentacja musi zawierać: a) projekt budowlany – w ilości 4 egz., b) projekt wykonawczy – w ilości 4 egz., c) przedmiar robót – w ilości 2 egz., d) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w ilości 2 egz.; 3. wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (zwanych dalej w skrócie STWiOR), przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) , 4. wykonanie kosztorysu robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389); 5. uzyskanie ostatecznego dokumentu upoważniającego do rozpoczęcia robót budowlanych oraz wszelkich decyzji i uzgodnień niezbędnych do jego uzyskania, w tym między innymi: a) wykonanie map do celów projektowych, b) wykonanie dokumentacji geotechnicznej określającej warunki geologiczne w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji na terenie przedsięwzięcia, c) uzgodnienie dokumentacji projektowej przez właściwych rzeczoznawców, d) uzyskanie zgody na wycinki zieleni kolidującej z inwestycją (o ile taka sytuacja wystąpi), e) opracowanie scenariusza pożarowego budynku, f) sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji przedmiotu zamówienia, g) uzyskanie pozwolenia na budowę; 6. pełnienie nadzoru autorskiego podczas prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotowego projektu i wprowadzanie niezbędnych zmian w czasie realizacji budowy, koniecznych do prawidłowego wykonania robót budowlanych; 7. modernizacja i rozbudowa obiektu i wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku; 8. przeprowadzenie wszelkich odbiorów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu 9. przygotowanie, opracowanie i przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń związanych z obiektem; 10. przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń związanych z obiektem; 11. opracowanie dokumentacji powykonawczej; 12. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 13. sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku; Na zrealizowany przedmiot zamówienia, Wykonawca udzieli co najmniej 3 lata gwarancji. Termin gwarancji jakości liczony jest od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy i obejmuje wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia i materiały. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia ewentualnych nazw własnych, pochodzenia, patentów, źródeł lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne j. materiały posiadające takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych przez Zamawiającego. Ponadto opisując przedmiot zamówienia w którejkolwiek części dokumentacji przetargowej przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r, Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm.), ustawie PZP oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Całość wymienionej wyżej dokumentacji projektowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie drukowanej i w formie elektronicznej w formacie PDF – do wydruków z możliwością kopiowania oraz w formatach DOC i DWG – do obróbki z możliwością kopiowania. Przekazanie dokumentacji nastąpi wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do stworzonej dokumentacji jako utworu w rozumieniu ustawy o Prawie autorskim i prawach pokrewnych w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy – na zasadach określonych szczegółowo w umowie o wykonanie zadania publicznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania i SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie przekazać dokumentację wewnętrznie skoordynowaną technicznie i międzybranżowo (Zamawiający będzie wymagał dostarczenia karty uzgodnień międzybranżowych) oraz kompletną z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zawierać winna wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu umowy oraz oświadczenie projektanta wymagane art. 20 ust. 4 ustawy Prawo budowlane o zgodności projektu z przepisami. Wszystkie urządzenia i wyposażenie budynku w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest opisać za pomocą parametrów technicznych bez używania nazw producentów, zgodnie z wymogami określonymi w art. 29-31 oraz 33 ustawy PZP. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa niniejsza SIWZ, w tym projekt umowy o wykonanie zadania publicznego objętego niniejszym postępowaniem i SIWZ – Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp do obiektu, na którym ma być realizowana inwestycja, w celu dokonania szczegółowych oględzin terenowych, w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą wymienioną w niniejszej SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.gmina-klucze.pl – link BIP – Przetargi, a także są dostępne w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze pok. Nr 306.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach