Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa Budynku Nr 1 połączona z modernizacją energetyczną budynku w ramach RPO WP na lata 2014-2020

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 621-47-02
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 18
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 016 621-47-02
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jaroslaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa Budynku Nr 1 połączona z modernizacją energetyczną budynku w ramach RPO WP na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach zadania pn: „Modernizacja i rozbudowa Budynku Nr 1 połączona z modernizacją energetyczną budynku w ramach RPO WP na lata 2014-2020” ZAMAWIAJĄCY: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego w Jarosławiu Kościuszki 18; 37-500 Jarosław LOKALIZACJA: Budynki zlokalizowane na terenie SP ZOZ w Jarosławiu A. Przewidywany zakres robót I. Etap I 1. Rozbudowa środkowej części budynku od strony północnej ( stan surowy) w tym : roboty ziemne, fundamenty, ściany i strop piwnice, ściany i strop parter, ściany i strop I piętro ściany i strop II piętro, zabezpieczenie stropu nad II piętrem 2. Modernizacja części pomieszczeń piwnic, w tym wymiana instalacji elektrycznej i wodno- kanalizacyjnej,. II. Etap II Wykonanie robót związanych z modernizacją energetyczną budynku w ramach RPO WP na lata 2014-2020 ( nr RPPK.03.02.00-18-0025/18 ) , W ramach robót termomodernizacyjnych należy wykonać następujące prace: 1. Usprawnienie działania instalacji c.o. poprzez demontaż starej instalacji c.o. wraz z wykonaniem nowej instalacji zgodnie z projektem technicznym. W skład demontażu, wchodzi wymiana rur c.o., grzejników, montaż zaworów podpionowych, odpowietrzajacych, termostatycznych, pomp obiegowych oraz wykonania nowej instalacji. Usprawnienie obejmuje również wykonanie systemu zarządzania energią pozwalającego wyłączyć pomieszczenia czasowo użytkowane i użytkowane w sposób ciągły 2. Docieplenie części dachu przy użyciu 23 cm wełny o współczynniku przewodności cieplnej nie gorszym niż λ= 0,036 W/(m*K). 3. Docieplenie stropu przy użyciu 24 cm styropianu o współczynniku przewodności nie gorszym niż λ= 0,036 W/(m*K) 4. Docieplenie ścian zewnętrznych z użyciem 14 cm styropianu, o współczynniku przewodności cieplnej nie gorszym niż λ= 0,032 W/(m*K) 5. Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania U=1,3 W/m2*K. 6. Modernizacja instalacji c.w.u. obejmująca wykonanie nowej instalacji z izolacją na przewodach, ograniczenie czasu pracy cyrkulacji oraz wykonanie instalacji solarnej z 22 kolektorami słonecznymi o pow. absorbera 2,32 m2 każdy, łącznie 51,04 m2, zlokalizowanymi na dachu budynku. Instalacja solarna wyposażona będzie w 2 pojemnościowe podgrzewacze wody z grupą pompową obiegu solarnego, zawór bezpieczeństwa i przeponowe naczynie wzbiorcze. 7. Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED w kosztach ująć koszty demontażu Uwaga: Roboty remontowe muszą być zorganizowane w sposób zapewniający ciągłe funkcjonowanie oddziałów i pracowni zlokalizowanych w Budynku Nr 1 Roboty wykonywane przy rozbudowie nie mogą stwarzać utrudnień w użytkowaniu budynku oraz dostępu i dojazdu do budynku od strony terenu szpitala
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 45 000,00 zł płatne do dnia 10.04.2019r. do godziny 1200 Bank Spółdzielczy w Jarosławiu nr konta 92 9096 0004 2001 0050 3400 0001 z dopiskiem: „Wadium – „Modernizacja i rozbudowa Budynku Nr 1 połączona z modernizacją energetyczną budynku w ramach RPO WP na lata 2014-2020” Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium można wnieść : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego : BOŚ 73 1540 1131 2001 6219 2109 0001 – potwierdzenie wpłaty należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 4. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania z ofertą. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę – Formularz ogólny – załącznik nr 2 do siwz; 2) Dowód wniesienia wadium – załącznik nr 9 do siwz. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców o ile są znane. (Jeżeli dotyczy). 5) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (Jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach