Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg
- Adres: 91-433 Łódź, ul. Franciszkańska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 161 400 , fax. 424 161 403
- Data zamieszczenia: 2019-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Franciszkańska
91-433 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 161 400, fax. 424 161 403
REGON: 29483085947000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krwiodawstwo.pl/56/przetargi/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA I REMONT SANITARIATÓW W GŁÓWNYM BUDYNKU RCKIK W ŁODZI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: realizacja umowy w systemie "zaprojektuj i wybu-duj", polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonaniu robót budowlanych, polegających na realizacji przedsięwzięcia budowlanego o nazwie: "Modernizacja i remont sanitariatów w głównym budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi" zgodnie z SIWZ oraz ofertą Wykonawcy. 2. Szczegółowy zakres prac wraz z wymaganiami, sposobem i procedurą realizacji zamówienia określają Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) załącznik nr 1 do SIWZ 3. Ogólnie określony przedmiot zamówienia polega na: a) zaprojektowaniu architektoniczno-budowlanym, konstrukcyjnym i instalacyjnym wraz z zapewnieniem nad-zoru autorskiego w trakcie wykonywania prac budowlanych, b) przeprowadzeniu procedury formalnej uzyskania wszelkich pozwoleń, zgłoszeń, opinii - jeśli jest wymagana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, c) demontażu d) utylizacji, e) remoncie i modernizacji f) zakupie nowych, dostawie, zamontowaniu i ewentualnym ponownym uruchomieniu, urządzeń i elementów budowlanych, g) oraz innych niezbędnych pracach i czynnościach prowadzących do wykonania kompletnego i optymalnie funkcjonującego systemu kanalizacji, wody zimnej i ciepłej, ogrzewania, oświetlenia, komunikacji itd. dla wy-branych pomieszczeń w budynku głównym zlokalizowanych na terenie Regionalnego Centrum Krwiodaw-stwa i Krwiolecznictwa w Łodzi. h) W ramach Przedmiotu Zamówienia Wykonawca winien wykonać kompletny i funkcjonalny układ. i) W ramach Przedmiotu Zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługi serwisowe oraz kontrolne w zakre-sie wykonanych elementów przez cały okres udzielonej gwarancji. 4. Wykonanie Przedmiotu Zamówienia należy wykonać w kilku zasadniczych etapach: a) Etap 1: Wybór i ocena najbardziej korzystnych rozwiązań szczegółowych z punktu widzenia: korzyści funkcjonalnych Inwestora ilości osób użytkujących pomieszczenia łazienek kolizji z przeszkodami dachowymi jak anteny, kominy, centrale wentylacyjne, itp. wyboru odpowiedniego producenta i dostawcy białego montażu, płytek ceramicznych oraz opraw elek-trycznych opracowanie dokumentacji projektowo - koncepcyjnej. b) Etap 2: Opracowanie ekspertyzy/opinii konstrukcyjnej dotyczącej obciążeń dodatkowych, poszerzeń otwo-rów drzwiowych c) Etap 3: Opracowania: opracowanie dokumentacji projektowej wraz z ewentualnymi uzgodnieniami i uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych, zgłoszeń, pozwoleń (jeśli są wymagane według aktualnie obowiązujących prze-pisów prawa), przejęcie placu budowy przez Wykonawcę i objęcie funkcji Kierownika Prac nad pracami, rozpoczęcie prac modernizacyjno-adaptacyjnych i robót budowlanych. d) Etap 4: Kontynuowanie prac budowlanych w tym demontażu i utylizacji elementów stropów, ścian i instala-cji, wykonanie i montażu nowych ścian i instalacji oraz elementów wykończeniowych: modernizacja istniejących elementów instalacji wywiewnej grawitacyjnej ze wspomaganiem, modernizacja istniejących elementów instalacji kanalizacyjnej, modernizacja istniejących elementów instalacji wodnej, modernizacja istniejących elementów instalacji c.o, modernizacja istniejących elementów instalacji elektrycznej, modernizacja istniejących ścian i okładzin ścian, modernizacja istniejących elementów stolarki drzwiowej, przekazaniu i zamontowaniu elementów wyposażenia przekazanie dokumentacji powykonawczej i zakończenie wykonywania Przedmiotu Zamówienia, przeprowadzenie pełnego odbioru, przeglądu i wstępnej konserwacji całego Przedmiotu Zamówienia, przeprowadzenia i przekazania opinii kominiarskiej dotyczącej inwestycji przekazanie gwarancji i instrukcji obsługi oraz poprawnie wypełnionej faktury. e) Przy czym w ramach etapu 4 Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić etapy modernizacji, tj.: Pierwszy - remont łazienki dla osoby niepełnosprawnej Drugi - po pełnym uruchomieniu i kompletnym przekazaniu pierwszego etapu Zamawiającemu, remont ła-zienki damskiej i męskiej, Trzeci - Częściowe zakończenie prac modernizacyjnych pomieszczeń pod i nad remontowanym pomiesz-czeniem i prace na dachu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający określa kwotę wadium: 3.500 zł 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że porę-czenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj. na rachunek: 67 1130 1163 0014 7048 7920 0003 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocz-nie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wyko-nania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem ter-minu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na pod-stawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wy-konawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy ra-chunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku ban-kowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o któ-rych mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wy-brania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów po-twierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada stosowne koncesje, zezwo-lenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodo-wych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o ile zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami prawa – Wykonawca zobowiązany jest do w/w.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
Dodano: 2024-04-25 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
Dodano: 2024-04-25 - „Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek”
Dodano: 2024-04-23 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa ulic Wigury i Szkolnej w Głownie
Dodano: 2024-04-19 - „Modernizacja drogi gminnej”
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie robót dekarsko-ciesielskich w podziale na 5 części w celu poprawy standardu w budynkach gminnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
Dodano: 2024-04-19 - Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej wraz z kontenerowym zapleczem sanitarno-szatniowym i urządzeniami infrastruktury towarzyszącej
Dodano: 2024-04-19 - Adaptacja części budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Pocztowej w Przedborzu na pomieszczenia biurowe
Dodano: 2024-04-19