Przetargi.pl
MODERNIZACJA I REMONT SANITARIATÓW W GŁÓWNYM BUDYNKU RCKIK W ŁODZI

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 91-433 Łódź, ul. Franciszkańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 161 400 , fax. 424 161 403
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
    ul. Franciszkańska
    91-433 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 161 400, fax. 424 161 403
    REGON: 29483085947000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krwiodawstwo.pl/56/przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA I REMONT SANITARIATÓW W GŁÓWNYM BUDYNKU RCKIK W ŁODZI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: realizacja umowy w systemie "zaprojektuj i wybu-duj", polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonaniu robót budowlanych, polegających na realizacji przedsięwzięcia budowlanego o nazwie: "Modernizacja i remont sanitariatów w głównym budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi" zgodnie z SIWZ oraz ofertą Wykonawcy. 2. Szczegółowy zakres prac wraz z wymaganiami, sposobem i procedurą realizacji zamówienia określają Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) załącznik nr 1 do SIWZ 3. Ogólnie określony przedmiot zamówienia polega na: a) zaprojektowaniu architektoniczno-budowlanym, konstrukcyjnym i instalacyjnym wraz z zapewnieniem nad-zoru autorskiego w trakcie wykonywania prac budowlanych, b) przeprowadzeniu procedury formalnej uzyskania wszelkich pozwoleń, zgłoszeń, opinii - jeśli jest wymagana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, c) demontażu d) utylizacji, e) remoncie i modernizacji f) zakupie nowych, dostawie, zamontowaniu i ewentualnym ponownym uruchomieniu, urządzeń i elementów budowlanych, g) oraz innych niezbędnych pracach i czynnościach prowadzących do wykonania kompletnego i optymalnie funkcjonującego systemu kanalizacji, wody zimnej i ciepłej, ogrzewania, oświetlenia, komunikacji itd. dla wy-branych pomieszczeń w budynku głównym zlokalizowanych na terenie Regionalnego Centrum Krwiodaw-stwa i Krwiolecznictwa w Łodzi. h) W ramach Przedmiotu Zamówienia Wykonawca winien wykonać kompletny i funkcjonalny układ. i) W ramach Przedmiotu Zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługi serwisowe oraz kontrolne w zakre-sie wykonanych elementów przez cały okres udzielonej gwarancji. 4. Wykonanie Przedmiotu Zamówienia należy wykonać w kilku zasadniczych etapach: a) Etap 1: Wybór i ocena najbardziej korzystnych rozwiązań szczegółowych z punktu widzenia:  korzyści funkcjonalnych Inwestora  ilości osób użytkujących pomieszczenia łazienek  kolizji z przeszkodami dachowymi jak anteny, kominy, centrale wentylacyjne, itp.  wyboru odpowiedniego producenta i dostawcy białego montażu, płytek ceramicznych oraz opraw elek-trycznych  opracowanie dokumentacji projektowo - koncepcyjnej. b) Etap 2: Opracowanie ekspertyzy/opinii konstrukcyjnej dotyczącej obciążeń dodatkowych, poszerzeń otwo-rów drzwiowych c) Etap 3: Opracowania:  opracowanie dokumentacji projektowej wraz z ewentualnymi uzgodnieniami i uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych, zgłoszeń, pozwoleń (jeśli są wymagane według aktualnie obowiązujących prze-pisów prawa),  przejęcie placu budowy przez Wykonawcę i objęcie funkcji Kierownika Prac nad pracami,  rozpoczęcie prac modernizacyjno-adaptacyjnych i robót budowlanych. d) Etap 4: Kontynuowanie prac budowlanych w tym demontażu i utylizacji elementów stropów, ścian i instala-cji, wykonanie i montażu nowych ścian i instalacji oraz elementów wykończeniowych:  modernizacja istniejących elementów instalacji wywiewnej grawitacyjnej ze wspomaganiem,  modernizacja istniejących elementów instalacji kanalizacyjnej,  modernizacja istniejących elementów instalacji wodnej,  modernizacja istniejących elementów instalacji c.o,  modernizacja istniejących elementów instalacji elektrycznej,  modernizacja istniejących ścian i okładzin ścian,  modernizacja istniejących elementów stolarki drzwiowej,  przekazaniu i zamontowaniu elementów wyposażenia  przekazanie dokumentacji powykonawczej i zakończenie wykonywania Przedmiotu Zamówienia,  przeprowadzenie pełnego odbioru, przeglądu i wstępnej konserwacji całego Przedmiotu Zamówienia,  przeprowadzenia i przekazania opinii kominiarskiej dotyczącej inwestycji  przekazanie gwarancji i instrukcji obsługi oraz poprawnie wypełnionej faktury. e) Przy czym w ramach etapu 4 Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić etapy modernizacji, tj.:  Pierwszy - remont łazienki dla osoby niepełnosprawnej  Drugi - po pełnym uruchomieniu i kompletnym przekazaniu pierwszego etapu Zamawiającemu, remont ła-zienki damskiej i męskiej,  Trzeci - Częściowe zakończenie prac modernizacyjnych pomieszczeń pod i nad remontowanym pomiesz-czeniem i prace na dachu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający określa kwotę wadium: 3.500 zł 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że porę-czenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj. na rachunek: 67 1130 1163 0014 7048 7920 0003 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocz-nie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wyko-nania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem ter-minu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na pod-stawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wy-konawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy ra-chunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku ban-kowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o któ-rych mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wy-brania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów po-twierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada stosowne koncesje, zezwo-lenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodo-wych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o ile zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami prawa – Wykonawca zobowiązany jest do w/w.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach