Przetargi.pl
Modernizacja i remont sali wiejskiej w Osieckiu

Urząd Gminy Bledzew ogłasza przetarg

  • Adres: 66-350 Bledzew, ul. Kościuszki 16
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 743 66 10 , fax. 095 743 66 11
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Bledzew
    ul. Kościuszki 16 16
    66-350 Bledzew, woj. lubuskie
    tel. 095 743 66 10, fax. 095 743 66 11
    REGON: 00053393700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledzew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont sali wiejskiej w Osieckiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) wykopy liniowe - 27,420 m3 2) podkład betonowy - 1,555 m3 3) ławy betonowe - 5,720 m3 4) stopy fundamentowe - 0,499 m3 5) ściany fundamentowe z bloczków betonowych - 2,368 m3 6) izolacja przeciwwilgociowa ław betonowych - 18,80 m2 7) izolacja przeciwwilgociowa 2 x powlekana - 20,700 m2 8) izolacja cieplna przeciwwilgociowa z styropianu gr.10 cm - 13.750 m2 9) ściany budynków z bloczków komórkowych o wys.do 4,5 m - 103,271 m2 + 13,023 m2 10) uzupełnienie ścian z bloczków komórkowych - 0,678 m3 11) wykucie otworów w ścianie o gr.ponad ? cegły - 2,495 m2 12. rozebranie ścianki działowej gr. ? cegły - 6,528 m2 13) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - 128,900 m2 14) rozebranie legarów - 246,480 m 15) rozebranie podłogi - 128,900 m2 16) rozebranie posadzki z płytek - 18,300 m2 17) rozebranie stropów - podsufitki z desek otynkowanych - 108,100 m2 18) ścianki działowe z płyt gipsowo - kartonowych - 51,290 m2 19) ścianki działowe z płyt gipsowo - gazobetonowych - 56,826 m2 20) izolacje przeciwwilgociowe z folii polietylenowej 2x54,680 m2 - 120,900 m2 21) izolacja cieplna styropianem gr.10 cm - 54,680 m2 22) izolacja cieplna styropianem gr.8 cm - 120,900 m2 23) posadzki z płytek kamionkowych gres - 54,680 m2 24) posadzka z wykładziny sztucznej zgrzewalnej - 120,900 m2 25) rozbiórka pokrycia z papy 3 warstwowej - 175,758 m2 26) deskowanie połaci dachowej - 244,817 m2 27) pokrycie dachu w dachówkę bitumiczną w łuskę - 244,817 m2 28) docieplenie ścian styropianem gr.12 cm - 184,825 m2 29) tynki wewnętrzne gr. 15 mm - 248,948 m2 30) wewnętrzne gładzi gipsowe - 177,680 m2 31) malowanie ścian wewnętrznych - - 362,795 m2 32) wyposażenie technologiczne - 1 komplet 33) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania - 1 komplet 34) wykonanie instalacji gazowej - 1 komplet 35) wykonanie instalacji wodociągowej - 1 komplet 36) wykonanie instalacji kanalizacyjnej - 1 komplet 37) wykonanie instalacji elektrycznej - 1 komplet
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty tj. budowy, przebudowy, lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej wraz z wykonaniem konstrukcji dachu z pokryciem, - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001,Nr 5, poz. 42 ze zm.), c) znajdują się w sytuacji ekonomiczno finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 500.000 PLN. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,co najmniej, dwie roboty tj: budowy, przebudowy, lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej wraz z wykonaniem konstrukcji dachu z pokryciem, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, c) kopia uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001,Nr 5, poz. 42 ze zm.), d) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadających środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 500.000PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów w formie spełnia/ nie spełnia. 3) Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 4) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. z 2006 r. ,Nr 87,poz 605). 5) Dopuszcza się możliwość składania oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej, każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej, dwie roboty tj: budowy, przebudowy, lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej wraz z wykonaniem konstrukcji dachu z pokryciem, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, c) kopia uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001,Nr 5, poz. 42 ze zm.), d) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadających środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 500.000PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, e) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. f) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Załącznik nr 2 do SIWZ. g) oświadczenie o zaakceptowaniu treści umowy, załącznik nr 4 h) oświadczenie, że materiały wbudowane, będą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawa budowlanego (t Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami.), załącznik nr 5. i) wypełnione i podpisane załączniki nr :1, 1a, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 7a Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginałów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buip.bledzew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach