Przetargi.pl
Modernizacja i remont rurociągu wodnego, którym spływa woda z naturalnego dopływu byłej kopalni Jowisz do głównego systemu odwadniania KW S.A. ZG Piekary z otworu spływowego TS 0/01 - dostawa materiałów. Część I: Dostawa rur polietylenowych i kształtek ?160 PN 16 Część II: Dostawa armatury Część III: Dostawa łańcucha technicznego.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont rurociągu wodnego, którym spływa woda z naturalnego dopływu byłej kopalni Jowisz do głównego systemu odwadniania KW S.A. ZG Piekary z otworu spływowego TS 0/01 - dostawa materiałów. Część I: Dostawa rur polietylenowych i kształtek ?160 PN 16 Część II: Dostawa armatury Część III: Dostawa łańcucha technicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja i remont rurociągu wodnego, którym spływa woda z naturalnego dopływu byłej kopalni Jowisz do głównego systemu odwadniania KW S.A. ZG Piekary z otworu spływowego TS 0/01 - dostawa materiałów. Część I: Dostawa rur polietylenowych i kształtek ?160 PN 16 Część II: Dostawa armatury Część III: Dostawa łańcucha technicznego. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 7, 7.1. i 7.2. do druku OFERTA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441631001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 12.400,00 zł. ( słownie: dwanaście tysięcy czterysta złotych 00/100) w tym: dla Część I: 11.900,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy dziewięćset złotych 00/100). dla Część II: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100). dla Część III: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przynajmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu dostaw objętych przedmiotem przetargu. 6. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji rozpoczynającej się po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4.Wykaz ważniejszych dostaw (przynajmniej jednego zamówienia) wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 4 do druku OFERTA. 5. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy dołączyć oświadczenie o gotowości współpracy przy zamówieniu - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 9.Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę - załącznik Nr 6 do druku OFERTA. 10. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia Część I - załącznik Nr 7 , Część II - załącznik Nr 7.1. i Część III - załącznik Nr 7.2. do druku OFERTA.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach