Przetargi.pl
Modernizacja i remont rozdzielni elektrycznej 0,4 kV w budynku głównym szpitala

Szpital w Szczecinku sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Kościuszki 38
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3726720, 3726721 , fax. 094 3726729, 3730886
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 38 38
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3726720, 3726721, fax. 094 3726729, 3730886
    REGON: 32052419000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont rozdzielni elektrycznej 0,4 kV w budynku głównym szpitala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja i remont rozdzielni elektrycznej 0,4 kV znajdującej się w budynku głównym szpitala. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, który zawiera przedmiar robót oraz dokumentację projektową . 3) W przypadku rozbieżności między dokumentacją techniczną a kosztorysem przedmiarowym, należy uwzględnić stan wynikający z dokumentacji technicznej. 4) Wszelkie uwagi dotyczące zakresu i sposobu realizacji robót zawarte w SIWZ mają charakter nadrzędny w stosunku do dokumentacji technicznej. 5) Przed opracowaniem oferty zobowiązuje się oferentów do dokładnego i szczegółowego zapoznania się z projektem budowlanym, aby stwierdzić czy zawiera on w swej treści niezbędne rozwiązania oraz właściwy zakres rzeczowy ( zgodnie z art. 651 Kc). 6) Do realizacji zamówienia należy zastosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z Prawem budowlanym tzn. posiadające odpowiednie aprobaty lub certyfikaty na znak bezpieczeństwa. 7) Podane w dokumentacji materiały i wyroby należy traktować jako przykładowe. Dopuszcza się stosowanie innych materiałów i wyrobów o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż podano w projekcie ( równoważne). O dopuszczeniu takich materiałów decyduje inspektor nadzoru budowlanego w porozumieniu z Zamawiającym i autorem projektu . 8) Podane w dokumentacji urządzenia techniczne należy traktować jako przykładowe. Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych technicznie urządzeń. O dopuszczeniu takich urządzeń decyduje inspektor nadzoru budowlanego w porozumieniu z Zamawiającym i autorem projektu .W przypadku stosowania innych urządzeń niż wyszczególnione w zamówieniu należy zawrzeć w ofercie ich pełen opis techniczny( typ, producenta, dane katalogowe, DTR, oraz niezbędne atesty i dopuszczenia. 9) Przedmiotem oferty powinien być zakres wynikający z dokumentacji technicznej z uwzględnieniem stanu obiektu. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie , gdzie mają być wykonywane roboty, oraz uzyskać na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wszelkie koszty ponosi Wykonawca. 10) Dostarczone przedmiary są elementem pomocniczym, mającym ułatwić Wykonawcom sporządzenie oferty. Podany zakres wyceny może nie być kompletny, a sposób wyceny nie jest obowiązujący dla Wykonawcy i nie determinuje technologii wykonania prac. Wykonawca ma prawo zastosować dowolne podstawy wyceny , nakłady rzeczowe oraz skorygować obmiary zgodnie z tymi , które wynikają z projektu i SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453157005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 złotych zgodnie z art. 45 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: przedstawią pozytywne referencje z co najmniej trzech instytucji , że w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności był krótszy, to w krótszym, wykonali nienagannie co najmniej trzy usługi budowlane w zakresie robót elektrycznych dla zakładów publicznych o wartości netto co najmniej 100 000 zł netto każda . 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika budowy z wymaganymi przez Prawo budowlane uprawnieniami , 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty ubezpieczenia nie niższej niż 500 000 zł. 5) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 6) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz oferty, druk w załączniku nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy, druk w załączniku nr 3 do SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych , załącznik nr 5 do SIWZ oraz poświadczenia lub referencje z należytego wykonania tych robót. 6) Kopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia - kierownik budowy dodatkowo zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa. 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub gospodarczej na kwotę minimum 500 000 zł. Dokument powinien być załączony w formie potwierdzonej kopii lub oryginału. 8) Wykaz personelu technicznego - dotyczy kierownika budowy, kierowników robót , podanie ich imion i nazwisk, wykształcenia i przygotowania zawodowego oraz okresu pracy na budowie. 2. Dokumenty, o których mowa ,należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach