Przetargi.pl
Modernizacja i remont pomieszczeń CSK w latach 2020/2021

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-097 Warszawa, Banacha
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48225991701, , fax. +48225991714
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
    Banacha 1a
    02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48225991701, , fax. +48225991714
    REGON: 00028897500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uckwum.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont pomieszczeń CSK w latach 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na modernizacji i remoncie pomieszczeń Centralnego Szpitala Klinicznego, mieszczącego się przy ul. Stefana Banacha 1a w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, zwana dalej Ramowym zakresem prac budowlanych, stanowiącej Załącznik nr 2.1 do SIWZ; 2) Przedmiary, zwane dalej: a) Kosztorysem nakładczym - prace budowlane, b) Kosztorysem nakładczym - prace remontowe -Instalacje elektryczne i teletechniczne, c) Kosztorysem nakładczym - prace sanitarne, stanowiące odpowiednio Załączniki nr 2.2, 2.3 oraz 2.4 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie, do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby osoby wykonujące czynności w zakresie robót budowlanych oraz robót instalacyjnych w branży sanitarnej i elektrycznej, zgodnie z Załącznikiem nr 2.1 do SIWZ, były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Powyższe nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie w odniesieniu do materiałów, sprzętu, urządzeń itp. należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, jakościowe. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, sprzętu, urządzeń itp. o parametrach równoważnych, nie gorszych niż wskazane w w/w dokumentach. A jednocześnie oznacza to, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia na elementy o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany wykazać w załączeniu do oferty, że oferowane przez niego materiały, sprzęt, urządzenia itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzić zmian do przedmiarów robót. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z Ramowym zakresem prac budowlanych, kosztorysami ofertowymi zgodnymi z przedmiarami oraz wytycznymi dostarczonymi przez Zamawiającego, a także zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4. 7. Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania przez Wykonawców. Wnioski w sprawie wizji lokalnej należy zgłaszać do dnia 06.05.2020 r. na adres e-mail: zp@uckwum.pl. 8. Zamawiający wymaga zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia (OC), na sumę nie mniejszą niż 300.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, obejmującej odpowiedzialność cywilną za szkody rzeczowe, osobowe oraz czyste straty finansowe (ang. purefinancialloss) wyrządzone z tytułu czynów niedozwolonych oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania na warunkach określonych w § 11 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca przekaże Zamawiającemu opłaconą polisę wraz z dowodem płatności składki lub jej pierwszej raty niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni po podpisaniu Umowy. 9. Miejsce wykonywania robót: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Centralny Szpital Kliniczny ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium, w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert (z jednoznacznym określeniem postępowania, którego wadium dotyczy). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: 91 1130 1017 0020 0774 3920 0005, a dowód wniesienia wadium załączyć do oferty. 5. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3 pkt 2 - 5, W przypadku złożenia oferty w formie papierowej, Wykonawca jest zobowiązany złożyć oryginał dokumentu wadialnego, opatrzonego podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta oraz dokument wadialny załączyć do oferty. W przypadku złożenia oferty przy użyciu formy komunikacji elektronicznej, Wykonawca jest zobowiązany złożyć oryginał dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta, poprzez załączenie go do oferty na Platformie „e-zamawiający”. 6. Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Warunki zatrzymania i zwrotu wadium określone są w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zamawiającego (https://dzp.spcsk.pl), o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu. W sytuacji, gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminu określonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający, wezwie do uzupełnienia tego dokumentu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach