Przetargi.pl
Modernizacja i remont oddziału ginekologicznego.

Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6427357 , fax. 089 6469250
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna
    ul. Władysława Jagiełły 1 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6427357, fax. 089 6469250
    REGON: 51139872500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont oddziału ginekologicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja obejmuje przebudowę części istniejących pomieszczeń oddziału oraz remont pozostałych pomieszczeń. Zakres zamówienia obejmuję: a) oddział zlokalizowany na III piętrze szpitala: powierzchnia użytkowa: 790 m2 i kubaturze 2607 m3 komunikacja: dwie klatki schodowe i winda b) technologia wykonania (zakres): wydzielenie nowych pomieszczeń z istniejących poprzez rozbiórkę i budowę nowych ścianek działowych w technologii murowej uzupełnienie i remont posadzek z płytek ceramicznych podłogowych oraz wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (demontaż i montaż w zmodernizowanych i remontowanych pomieszczeniach) roboty wykończeniowe ścianek nowych oraz remont sufitów i istniejących ścian c) instalacje: instalacje sanitarne (dla nowych węzłów sanitarnych): wody zimnej i ciepłej oraz kanalizacji sanitarnej, także instalacji gazów medycznych uzupełnienie instalacji wentylacyjnej z montażem klimatyzatora elektryczna ogólna, awaryjna i nocna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Ustawy; 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w zakresie tego warunku wymagane jest: wykonanie z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna wykonanie co najmniej jednej modernizacji lub remontu o zakresie rzeczowym nie mniejszym niż niniejsze zamówienie; dysponowanie lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej - jedna osoba (kierownik budowy), instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - jedna osoba (kierownik robót) oraz instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty przetargowej w treści zgodny ze wzorem określonym w SIWZ (zał. nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w oparciu o załączniki nr 2.1. i 2.2. do SIWZ); 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 4) Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie; 5) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie jednej rozbudowie lub budowie albo modernizacji obiektu służby zdrowia o zakresie rzeczowym nie mniejszym niż niniejsze zamówienie (robót kompleksowych realizowanych w ramach jednej umowy), z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz zleceniodawców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, c) instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby; 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, jeżeli Wykonawca przewiduje, że będą udostępnione; 8) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 9) Dokumenty składane przez Wykonawcę zamieszkałego poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) w przypadku, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; c) dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, b) każdy z partnerów konsorcjum składa aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie o spełnieniu warunku podanego w art. 22 ust. 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy (zał. nr 2.2. do SIWZ), dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Natomiast pozostałe dokumenty podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum, c) wszyscy partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 11) Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty dotyczące użytych do budowy materiałów (wyrobów): a) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub dokument równoważny - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, potwierdzające spełnienie warunków jakościowych, oraz że w/w dokumenty zostaną dołączone w momencie odbioru robót. b) Atest PZH na wybrane materiały, wówczas gdy przepisy tego wymagają - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, potwierdzające spełnienie warunków jakościowych, oraz że w/w dokumenty zostaną dołączone w momencie odbioru robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-ostroda.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach