Przetargi.pl
modernizacja i remont oczyszczalni ścieków w Lubawie w ramach realizacji projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy miejskiej Lubawa

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 14-260 Lubawa, ul. Toruńska 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6452243 , fax. 089 6452243
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
    ul. Toruńska 18 18
    14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6452243, fax. 089 6452243
    REGON: 51025564000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubawa.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja i remont oczyszczalni ścieków w Lubawie w ramach realizacji projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy miejskiej Lubawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) modernizację obiektów technologicznych w zakresie technologii i remontu komór oczyszczalni ścieków, b) modernizację reaktora biologicznego, zbiornika retencji i zbiornika osadów, c) wykonanie sieci sanitarnych i instalacji przepompowni ścieków, przepompowni osadów, agregatorni w budynku energetycznym, kotłowni w budynku administracyjno-socjalnym, d) wykonanie instalacji wod.-kan., c.o. i wentylacji mechanicznej dla budynku separacji zanieczyszczeń, e) modernizację budynków przepompowni ścieków i osadów, agregatorni i administracyjno-socjalnego, f) budowę budynku garażowego, g) wykonanie dojazdów wewnętrznych i placów manewrowych na terenie oczyszczalni ścieków, h) wykonanie instalacji elektrycznych w budynku administracyjnym oczyszczalni ścieków, i) wykonanie instalacji elektrycznych w budynku energetycznym oczyszczalni ścieków, j) wykonanie instalacji sanitarnych dla budynku stacji odwadniania osadów, k) wykonanie instalacji elektrycznych pompowni osadów i pompowni ścieków, l) wykonanie instalacji elektrycznych stacji odwadniania osadów, m) wykonanie instalacji elektrycznych stacji separacji zanieczyszczeń, n) wykonanie linii kablowych i oświetlenia zewnętrznego, 2) szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest przedmiarze robót - załączniku nr 26 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarze robót zgodnie z dokumentacją projektową - załącznikach nr 7 - 25 oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) wykonawca zapewni rozruch technologiczny oraz funkcjonowanie oczyszczalni ścieków podczas wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, 5) zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz będą całkowicie zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia przed terminem składania ofert wadium w wysokości 200.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 tejże ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (przebudowie, modernizacji, remoncie) oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Q = 3000m3/dobę i wartości nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty, c) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, chodzi o osoby zdolne do kierowania budową i robotami, posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależące do właściwej izby samorządu zawodowego, takie jak: - kierownik robót budowlanych - musi posiadać co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - kierownik robót sanitarnych - musi posiadać co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (tj. co najmniej wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych), - kierownik robót elektrycznych - musi posiadać co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę, 3) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia wykonawca dostarczy wykazy wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, do wykazu wykonawca załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji), 3) w celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca dostarczy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji), a w przypadku wskazania w wykazie osób, którymi będzie dysponował wykonawca, również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, 4) wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 1 lit. b, dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania: a) potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 4 lit. a, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawa.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach