Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. KS. P. Wawrzyniaka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 523564300 , fax. +48 523564305
- Data zamieszczenia: 2019-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. KS. P. Wawrzyniaka 33
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48 523564300, fax. +48 523564305
REGON: 09158115000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i remont obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu Spółka z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: modernizację budynku biurowo-warsztatowego (ZUSiP), remont Hotelu Park, Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych i Pijalni Wód – Palmiarni „Inowrocławianka”. 2. W zakres zamówienia wchodzi między innymi: ocieplenie, wymiana rynien, rur, naprawa cokołu, wymiana okien, naprawa tynków, wykonanie gładzi, demontaż instalacji c.o., wymiana grzejnika, montaż płyt meblowych i malowanie, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania z możliwością składania ofert częściowych, w tym: Zad. I. - modernizacja budynku biurowo-warsztatowego (ZUSiP), obejmująca między innymi: ocieplenie, wymianę rynien, rur spustowych, naprawę cokołu, wymianę okien i naprawę tynków, zgodnie ze dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zad. II. – remont klatki schodowej i korytarza (HP), obejmująca między innymi: rozebranie drewnianych listew wykończeniowych, likwidacja elementów dekoracyjnych, zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie podłoża, wykonanie gładzi, szpachlowanie, przygotowanie i gruntowanie podłoża, malowanie farbami, wymiana okuć drzwiowych, demontaż instalacji c.o., wymiana grzejnika, montaż płyt meblowych, zgodnie ze dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zad. III. – remont budynku socjalno-biurowego, pomieszczeń biurowych i pomieszczeń sanitarnych, socjalnych (RIPOK), obejmująca między innymi: szpachlowanie nierówności, przygotowanie i gruntowanie podłoża, malowanie farbami, zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zad. IV. – remont pomieszczeń Pijalni Wód –Palmiarni, obejmująca między innymi: rozebranie drewnianych listew wykończeniowych, likwidacja elementów dekoracyjnych, odbicie tynków, wykonanie nowych, zeskrobanie i zmycie starej farby, gruntowanie podłoża, wykonanie gładzi, szpachlowanie, malowanie farbami, wymianę baterii umywalkowych wc, zgodnie ze dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynku Klubu Akcent do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych i przeciwpożarowych
Dodano: 2024-05-15 - „Dostosowanie obiektów szkolnych do przepisów ppoż. " w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Program - Dostosowanie obiektów szkolnych do przepisów ppoż.”
Dodano: 2024-05-09 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Mickiewicza 150/18.
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie remontu sali wykładowej i pomieszczeń przyległych w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym w Bachotku, 87-313 Brzozie
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej oraz prac ślusarskich w budynkach administrowanych przez MPGN
Dodano: 2024-03-16 - Remont pomieszczeń magazynowych Działu Logistyki i Zamówień Publicznych wraz z wymianą instalacji
Dodano: 2024-03-08 - Przebudowa budynku zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej filia w Więsławicach 17, na potrzeby realizacji programu MALUCH+”
Dodano: 2024-03-04 - Modernizacja sali gimnastycznej przy SP w Wojnowie wraz z dostosowaniem budynku szkoły podstawowej do wymogów przeciwpożarowych
Dodano: 2024-02-27 - "Termomodernizacja wraz z przebudową pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Jasnej 8 we Włocławku."
Dodano: 2024-02-27