Przetargi.pl
Modernizacja i remont chodnika na ulicy Odrodzenia w miejscowości Jedwabno

Gmina Jedwabno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-122 Jedwabno, ul. Warmińska 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 621-30-80 , fax. (89) 621-30-94
  • Data zamieszczenia: 2012-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedwabno
    ul. Warmińska 2 2
    12-122 Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 621-30-80, fax. (89) 621-30-94
    REGON: 00053562300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/jedwabno_gmina_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont chodnika na ulicy Odrodzenia w miejscowości Jedwabno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja i remont istniejącego chodnika w miejscowości Jedwabno, ul. Odrodzenia od km 0+000 do km 0+328 strona prawa o długości 329 mb. Zakres rzeczowy obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze - rozbiórkę istniejącego chodnika - korytowanie podłoża - wykonanie podbudowy - ustawienie krawężników materiałem częściowo powierzonym przez Zamawiającego - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej oraz na zjazdach materiałem powierzonym przez Zamawiającego - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji Technicznej (Projekt budowlany, Przedmiar robót) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do niniejszego SIWZ. W ramach w/w robót wykonawca zobowiązany jest do: a)wykonania i utrzymanie w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonaniu robót oznakowania robót, zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. b)zabezpieczenia terenu na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. c)sporządzenia i przekazania Zamawiającemu Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (sporządzonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia [Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1126]). Przekazanie planu BIOZ powinno nastąpić w ciągu 7 dni od dnia przekazania placu budowy. d)pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy. e)pokrycia kosztów za media. f)udzielenia na przedmiot zamówienia 3 lat gwarancji jakości i rozszerzyć okres rękojmi za wady fizyczne do 3 lat na przedmiot zamówienia licząc od następnego dnia po podpisaniu bezusterkowego, końcowego protokołu odbioru robót. g)Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom. h)przekazanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 2 egzemplarzach) w terminie do 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, z zasadami wiedzy technicznej, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i normami, a w szczególności z zapisami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączonej do niniejszej SIWZ. Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, PPOŻ, sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r. Nr 92 poz. 881) oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041). Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332224
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/jedwabno_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach